ויראלי

"האח הגדול" נחשף: זו אחת מהדיירות שתשתתף בעונה החדשה

רגע לפני ש"האח הגדול" חוזרת לעונה חדשה ברשת 13, נחשפה אחת המתמודדות שייקחו חלק וייכנסו מחר לבית השמור בישראל
מערכת ice | 
האח הגדול (צילום פייסבוק/ האח הגדול)
תוכנית הריאליטי "האח הגדול" תצא מחר (שלישי) לדרכה עם פרק פתיחת העונה, ברשת 13, וההתרגשות של המעריצים בשיאה. ערן סוויסה, כתב "ישראל היום", חשף היום לראשונה את אחת הדיירות שייכנסו בעונה החדשה לבית השמור ביותר במדינה.
מדובר ביובל מעתוק, צעירה בת 27 ממגדל העמק, לה אח תאום בעל מוגבלות שכלית. הפרומו לעונה החדשה נחשף לאחרונה, כשתאריך ההשקה מחר (30.5) הוא מעניין במיוחד, בהתחשב בעובדה שהמתחרה הגדולה של רשת - קשת 12, תעלה עם פרק הבכורה של הריאליטי המצליח ביותר שלה - "רוקדים עם כוכבים", והקרב על הרייטינג הולך להיות רותח במיוחד.
 
הפרומו שודר לראשונה במהלך התוכנית "הצינור", שעלתה לאחרונה לאוויר במשבצת השידור החדשה שלה בשעה 19:00. בפרומו מוצגות ההכנות של משפחות ישראליות שונות, שמתכוננות כל אחת בדרכה לשידור התוכנית, ומתרכזות בשעה היעודה בסלון הביתה לצפות בחזרתו של האח הגדול למסך. עוד התברר כמובן תאריך החזרה של העונה החדשה שתחל ב-30.5, יום שלישי.
כזכור, הדרמה הגדולה בבית האח הגדול הגיעה עוד לפני שהעונה בכלל החלה, זאת לאחר שכתב התרבות של YNET, רן בוקר, דיווח כי בעקבות חשש ממשי מהדלפות של עובדי ההפקה ב"האח הגדול", רגע לפני פתיחת העונה, עובדי ההפקה יעברו בדיקת פוליגרף. עם פוליגרף או בלי אחד כזה, אחת המתמודדת כבר נחשפה כעת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה