ויראלי

אלמוג כהן מפייס את בן גביר: "הלב שלו במקום הנכון"

נציג עוצמה יהודית אלמוג כהן ומס' 3 ברשימה ביד אחת סוטר ומאותת: "צריך להתייחס ברצינות לחרמות, זה גורם להתאבדויות" וביד שניה מלטף ולמרות הכול חולק שבחים ליו"ר מפלגתו איתמר בן גביר
מערכת ice |  1
איתמר בן גביר, אלמוג כהן (צילום פלאש 90/ אורן בן חקון, יונתן זינדל)
חבר הכנסת אלמוג כהן מעוצמה יהודית מפתיע הבוקר ומגיב ליחסים העכורים בתוך מפלגתו לאחר שהודח מוועדת החוץ והביטחון: "אני לא יודע אם לקרוא לזה חרם", אמר בשיחה עם ניסים משעל ואריה אלדד בתוכנית "שבע תשע" ב-103FM. "אבל נאמר לי לא להגיע לסיור בנושא פרוטקשן בצפון, לדעתי זה בעיקר ענייני אגו".
כהן לא מתרגש מהמצב החברתי החדש במפלגתו ואומר: "אני ברוך השם לא כל כך רגיש, עברתי דבר או שניים בחיי אז אני לא מתרגש", עוד ציין כי: "צריכים לקחת ברצינות נושא כמו חרמות, כי ראינו מה קורה לילדים שעוברים את זה. זה נושא מאוד רלוונטי, רק לפני שבועיים ילדה בת 14 שמה קץ לחייה".
 
כהן התייחס לביקורת הציבורית נגד יו"ר מפלגתו, השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר וגונן עליו למרות הדם הרע בין השניים: "אני לא שותף לביקורת הזאת כי אני יודע שהלב שלו במקום הנכון", אמר, ועם זאת הוסיף: "כל יום שבו לא מתחילים בהליך ההקמה של המשמר הלאומי הוא יום שלא יחזור, וחבל שכך".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תסמונת שטוקהולם (ל"ת)
    תתעורר 06/2023/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור