ויראלי

הרב אמנון יצחק לועג: "טמבלים, הבינו שהם מפגרים"

הרב אמנון יצחק אמר אמש בעפולה: "אתם רוצים לראות תאטרון? אם יש לכם ערוץ 14 תראו תאטרון! שמה מסתלבטים על כל הרמאים והשקרנים, מוציאים אותם טמבלים. למה ההפגנות ירדו? כי הם הציצו בערוץ 14 והבינו שהם מפגרים ועובדים עליהם"
מערכת ice |  2
הרב אמנון יצחק (צילום צילום מסך רשת 13)
אחרי שהיום נודע כי ערוץ עכשיו 14 שהודיע לפני יומיים כי החל מהיום (חמישי), הערוץ לא ישודר בסלקום טי.וי. ישודר שם בכל זאת, ינון מגל משתף את הדברים של הרב המקובל אמנון יצחק שהביע דעה מצחיקה למדי לגבי ערוץ 14 ואלו שסולדים ממנו, כולל בערוצים אחרים.
הרב אמנון יצחק אמר אמש בעפולה: "אתם רוצים לראות תאטרון? אם יש לכם ערוץ 14 תראו תאטרון! שמה מסתלבטים על כל הרמאים והשקרנים, מוציאים אותם טמבלים. למה ההפגנות ירדו? כי הם הציצו בערוץ 14 והבינו שהם מפגרים ועובדים עליהם".
 
כאמור, הערוץ אמור היה לרדת מסלקום TV, אך הצדדים נכנסו להדברות והחלו במו"מ, מה שהביא לכך שהשידורים יימשכו, לאחר כשעתיים וחצי מתום פקיעת הדד-ליין, בהודעה מטעם ערוץ 14 נמסר: "רגע האחרון הושג הסכם מסחרי במסגרתו ימשיכו שידורי ערוץ עכשיו 14 בסלקום".
 
על אף שיש סלידה מהערוץ בקרב לא מעט מתנגדי ממשלה שטוענים כי מדובר בערוץ "תעמולה", הוא זוכה לרייטינג כלל לא רע ולראיה הרייטינג, כאשר מהדורת החדשות של הערוץ סיימה גם אמש במקום השני אחרי חדשות 12 והפטריוטים שומרת על נתון גבוה מרשת 13.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ??
    מימי 07/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדברים על אהוד ברק הוא כן תרם למדינה מה תרם הליצן הטימוני עים הטלטלים וכותונת פסים מלין מי בלוף אותו צריך לשים על קרונות הרכבת לכיוון אחד החוצה
    סגור
  • 1.
    ערוץ 14 היחיד שאינו עוסק בשטיפת מוח.יישר כח. (ל"ת)
    עידן 06/2023/01
    הגב לתגובה זו
    8 1
    סגור