ויראלי

עדן פינס חושפת פרטים אינטימיים: "מה אכפת לי מה חושבים?"

עדן פינס חשפה איך הכירה לראשונה את בן הזוג החדש, הכדורגלן הנורבגי מתיאס נורמן: "הכרנו באינסטגרם, הוא ידע איך לתפוס אותי. בדיוק חשבתי על זה שאני עכשיו בקטע הזה של הדוגמנית עם הכדורגלן, זה מה שחושבים עליי? מה אכפת לי?"
מערכת ice | 
עדן פינס (צילום אינסטגרם/ עדן פינס)
אחרי שחשפה את הזוגיות החדשה שלה עם שחקן הכדורגל הנורבגי מתיאס נורמן, הדוגמנית המובילה עדן פינס, שלא מזמן הסעירה את הרשת עם הזוגיות הפוטוגנית עם שחקן '365 ימים' סימון סוסינה ועוד לפני כן נקשרה על פי דיווחים רומנטית גם לכוכב העל ניימאר, חובקת זוגיות חדשה, כאמור, עם הכדורגלן הנורבגי מתיאס נורמן, ואחרי שאף חגגה איתו יום הולדת בשבוע שעבר, פינס התראיינה ל'לילה טוב עם גיא פינס' בקשת 12 וחשפה קצת פרטים על בן הזוג החדש.
עדן אמרה כך כאשר נשאלה בנושא: "הכרנו באינסטגרם, אבל בהתחלה כזה לא הבנתי את הסיטואציה, הוא שלח לי הודעה ולא ידעתי מי זה, פשוט זה היה נראה לי מהמם, איך שהוא ההודעה שלו קפצה לי והוא ידע איך לתפוס אותי, הוא אמר לי 'אני רואה שאת עם אמא שלך' ורשם לי דברים באנגלית-עברית כזה, ואז התחיל לזרוק לי כל מיני דברים בעברית ואמרתי שאני חייבת להבין מה הסיטואציה של הבחור הזה".
על התחושות: "אני מרוגשת, זה מלא דברים ביחד. בדיוק היום חשבתי על זה שאני עכשיו בקטע הזה של הדוגמנית עם הכדורגלן, זה מה שחושבים עליי? מה אכפת לי? יש לו אופי ישראלי, בווייבים הוא ממש ישראלי עם ניחוח אירופאי, נקרא לזה ככה".
 
"אני בסוף רואה נשמה, אני לא רואה משהו אחר, וזה מתאים לי וזה נחמד לי וזה נעים לי וזה סבבה. הפעם אמרתי 'די', שאם זה יוצא, בא לי שזה יהיה אני, ברגע שהרגיש לי נכון החלטתי שאני מוציאה את זה. גם ככה אנחנו מסתובבים פה ויש מיליון ישראלים וזה היה יוצא מתי שהוא, אז החלטתי שאני אוציא את זה בעצמי. המרחק ולוחות הזמנים? בסדר, אלה החיים, לא תמיד זה קל ונראה מה יוליד יום".
החבר החדש, שחקן כדורגל נורבגי בשם מתיאס נורמן, בירך: "יום הולדת שמח מלכה שלי, אווו מאמי, אל תעזבי אותי ללכת לדובאי", כשהוא מצרף אימוג'ים שמחים במיוחד ותמונה שלהם מתחבקים בלהט במסעדה ועוצמים את העיניים כשהם האחד בידיה של השנייה".
נורמן בן ה-27, הוא שחקנה של דינמו מוסקבה מהליגה הרוסית הבכירה. השניים מבלים כבר חודש ביוון בצילומי הריאליטי שלה ״לאב איילנד״ של רשת 13 וכעת נראה שהם מתחממים ביחסים.
 
אגב, רק לפני שבועיים היא עשתה פרובוקציה קטנה ברשת כדי להשיב בצורה הכי אידיאלית לכל המבקרים, פינס העלתה סטורי עם תמונה לוהטת שלה בביקיני וכתבה למבקרים: "אני יודעת ששורף לכם לראות איך אני נראית פלוס 10 קילו. אז קחו ולא להתפוצץ".
רק לאחרונה, החליטה פינס להתעמת עם הטוקבקיסטים והעלתה וידוי חושפני במיוחד: ״ימים שלמים שהייתי מעבירה במחשבות טורדניות ובדיכאון שמלווה בהרעבות, ימים קשים שבהם אוכל היה החבר הכי טוב, אבל גם אויב מושבע. ימים של בחירה, של ניתוק, של סבל. והכל התחיל ממילה מטומטמת של מישהי. מעוד תגובה, טוקבק ואמירה לא במקום של מישהו שהוא ספק חסר טאקט ספק חסר לב".
 
עוד הוסיפה: "אני מבינה שהאנשים האלו, שמרשים לעצמם לדבר, כנראה מדברים ממקום חלש ופגוע. אבל למי אכפת מה הם חושבים? אני מבינה בעיקר שזה תהליך אישי של קבלה, אהבה עצמית ושזו דרך. אני מבינה שאוכל זה החיים. וזה בסדר לבקש עזרה, וזה בסדר להודות ולטפל. לא רק שזה בסדר- זו חובה".
רק בשבוע שעבר התוודתה: "אני באמת לא זוכרת מתי הייתה הפעם האחרונה שהייתי חולה ככה ברמה שהסינוסים שלי מתפוצצים", פתחה פינס את הסטורי בו תועדה שוכבת במיטה בעיניים עצומות ולוק כללי מיוסר. "שיעולים, חום וכאבי שרירים ואני בקושי יכולה לפתוח את העיניים", עדכנה. "הגוף שלי מתחנן ל מ נ ו ח ה", סיפרה אך הוסיפה שהיא לא יכולה אפילו להרשות לעצמה לשכב במיטה ולהחלים בגלל הלו"ז העמוס שלה.
"אבל עדן כעדן וורקהוליק, קצתי ללו"ז ומלא מטלות", כתבה. "לא רוצה לאכזב אף אחד ורק לרצות את כולם וממשיכה לעבוד וברוך השם על העבודה שלי ושכל החיים נהיה בעומס", כתבה, "אבל יש עוד עבודה אחת והיא עבודה עצמית. להבין שאני לא רובוט ושזה שאני חולה זה לא משהו שבשליטתי", הוסיפה כאילו מתוך ניסיון לשכנע את עצמה שזה בסדר לפעמים להודות בחולשה או לקחת פסק זמן כדי לטפל בעצמה.
 
"מה שכן בשליטתי זה לדאוג לבריאות שלי, הדגישה, כי זה הדבר שאני הכי מזניחה. היום החלטתי לעצור ולהקשיב לגוף כי זה באמת כבר לא עובר 5 ימים והיום זה פשוט החמיר ברמות שיא. ביטלתי את כל התכניות שלי והיום אני פשוט לא זזה מהמיטה", עדכנה את מאות אלפי עוקביה.
"כי בסוף הגוף שלנו זה מי שמספק לנו את האופציה והכח לעבוד ואם לא נקשיב לו וניתן לו מעט מהטוב שהוא נותן לנו הוא פשוט לא ישתף פעולה. זו לא תלונה. זה שיתוף אישי וזריקת עידוד לכל אלו שמי שכמוני מכורי העבודה, המרצים, ששוכחים לדאוג לעצמם לפעמים גם לנשום לרגע ואפילו לכמה ימים זה בסדר", סיכמה.

הסטורי של עדן פינס (אינסטגרם)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה