ויראלי

יובל המבולבל בצעד מפתיע: "אניח כל בוקר תפילין"

בעקבות המקרה המחריד בתל אביב בו חילונית הסיתה נגד חרדי שהציע הנחת תפילין ברחוב, יובל אמר בסטורי שהעלה: "בוקר טוב חברים יקרים, כאן יובל שם טוב ולאחרונה נתקלתי בלא מעט סרטונים שמבזים אנשים ומשפילים אותם, שהם מנסים לקרוא לאחיהם היהודים להניח תפילין. אז הנה התשובה שלי"
מערכת ice |  1
כוכב הילדים, יובל המבולבל (צילום פלאש 90)
רבים יודעים, כי בטרם הפך לכוכב הילדים המפורסם ביותר בישראל, יובל שם טוב, הידוע יותר בשם הבמה שלו ב-20 השנים האחרונות 'יובל המבולבל', עשה קריירה צבאית נאה כחייל קרבי, עוד יותר ידועה לפחות בזכות הופעתו בהישרדות VIP עד כמה הוא קרוב לדת.
בעקבות המקרה המחריד בתל אביב בו חילונית הסיתה נגד חרדי שהציע הנחת תפילין ברחוב, יובל אמר בסטורי שהעלה: "בוקר טוב חברים יקרים, כאן יובל שם טוב ולאחרונה נתקלתי בלא מעט סרטונים שמבזים אנשים ומשפילים אותם, שהם מנסים לקרוא לאחיהם היהודים להניח תפילין. אז הנה התשובה שלי, לקחתי על עצמי להשתדל כל בוקר להניח תפילין, להעלות לרשתות ולשתף אתכם". 
 

שם טוב הסביר את הסיבה למהלך שבחר לנקוט: "להראות לכם את הדבר הנפלא במצווה הזו שקיימת אלפי שנים שמלווה את העם שלנו, אנשים היו מוכנים למסור נפשם בשביל המצווה הזו ואנחנו צריכים להגיד תודה"..
שם טוב כתב בפוסט מרגש שהעלה לאינסטגרם שלו בו מאות אלפי עוקבים: "צבא הגנה לישראל, זה השם של הצבא שלנו בשירות הצבאי שלי כלוחם וכקצין לא פעם ולא פעמיים יצאתי לפעולות ומבצעים מתוך ידיעה שאני מסכן את חיי במטרה להגן על המולדת שלנו והייתי שלם עם זה - כי זאת המציאות שלנו".
 
עוד סיפר יובל המבולבל בפוסט שהעלה: "מדינה קטנה מוקפת אויבים שרוצה לתת לתושביה חיים של שקט וביטחון ובזכות הצבא, החיילים ואנשי הביטחון אנחנו זוכים לחיות את חיי השגרה שלנו".
 
לסיום הוא כתב: "ביום הזיכרון אני מרכין ראשי לזכר כל הנופלים שהגנו בגופם ונפשם וגם לזכר ניפגעי פעולות האיבה שאיבדו את חייהם על קדושת המולדת . יהי זכרם ברוך".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כמה מחמם את הלב לדעת,גם שאתה תינוק שנשבה,להודות על האמת (ל"ת)
    מתי מבני ברק 07/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור