ויראלי

כוכב "האח הגדול" גיא איתן מתוודה: "אין לי חרטה"

כוכב "האח הגדול" גיא איתן, אחד המתמודדים הבולטים העונה שיצא מרצונו מבית האח לאחר 35 ימים, הסביר מדוע החליט לפרוש: "אם הייתי יכול לחזור אחורה הייתי בוחר לעשות את אותה דרך עם אותם האנשים ואין לי שמץ של חרטה. מתנצל אם פגעתי - ובטוח פגעתי. אבל מטעויות לומדים".
מערכת ice | 
גיא איתן (צילום מתוך אתר האח הגדול)

בשבוע שעבר נרשמה דרמת ענק ב"אח הגדול", כאשר לראשונה העונה עזב דייר מרצונו את הבית ולא דרך הדחה, במהלך שהפתיע את כל המדינה. אחד המועמדים הבולטים העונה, איש העסקים גיא איתן, שהיה גם מאלו שהיו מועמדים לזכות בפרס הגדול, הסביר לראשונה בפוסט באינסטגרם מה התחושות שלו כרגע.

איתן הסביר: "בחלום הכי ורוד שלי לא דמיינתי סיומת כל כך טובה. כשנכנסים לאח הגדול ישר שואלים אותך - מה הסיבה שאתה נכנס? חוויה, פרסום, או הפרס הראשון? האמת היא שאף אחת מהתשובות לא הייתה הסיבה לכניסה שלי. נכנסתי רק מהסיבה ששנים אנשים אמרו לי את המשפט 'אתה לא מה שחשבנו'".
 



כמו כן הסביר: "תמיד נטו לשפוט אותי לכף חובה, אם זה בגלל החזות או אם זה בגלל שאני לא איזה דברן גדול. רק אחרי שהיו מכירים אותי קצת לעומק - רק אז היו שופטים אותי לכף זכות. הסיבה שנכנסתי הייתה בשביל שיכירו אותי, הרבה אנשים, קהל - שבזכותו אוכל לגשר על פערים עם אנשים קרובים שהצלחתי מהר מאוד להרחיק מחיי. בפועל, לא דימיינתי שכל כך הרבה יכירו, יתחברו ואפילו יזדהו".

את הפוסט שלו הוא סיכם כך: "אם הייתי יכול לחזור אחורה הייתי בוחר לעשות את אותה דרך עם אותם האנשים ואין לי שמץ של חרטה. מתנצל אם פגעתי - ובטוח פגעתי. אבל מטעויות לומדים". 
גיא איתן היה אחד הדיירים המדוברים העונה בבית "האח הגדול", אך לאחר ימים סוערים קיבל אמש החלטה לפרוש לאחר 35 ימים בבית המסוקר במדינה. הבוקר הגיע איתן לתוכנית הבוקר של רשת 13 והסביר מדוע החליט לפרוש מהתוכנית: "אני עוד מעבד מידע, לא ישנתי מאז אתמול", אמר איתן והוסיף: "נכנסתי במודע שזה הבית המסוקר במדינה שמעט אנשים מקבלים הזדמנות להיכנס אליו אבל אתה לא באמת יודע עד כמה זה אינטנסיבי ויש רגעים שאתה מאבד את עצמך".


איתן המשיך ודיבר על הסיבה שהובילה אותו לעזוב: "יש קווים אדומים שלא הייתי מוכן לחצות כמו מריבה עם אדם מבוגר ממני שבשביל להוכיח שהוא טועה הייתי צריך להעלות שלב, סיטואציות מסוימות שלא היו מתאימות לי, ברגע שראיתי שמתאגדים עליי אמרתי בוא נעצור, זה שהחברים שלי הלכו לא גרם לי להרים ידיים אלא הקווים האדומים".

איתן מפרט שהאינטנסיביות בבית והאינטראקציה עם הדיירים האחרים הביאה אותו לחשוב מחשבות לא טובות על הקולגות: "כך בחור שלא אמור לעניין אותי כמו שניר, אחלה גבר, אני מתחיל לחשוב שהוא אוהב מצלמות, ומתחיל למצוא את הרע באנשים במקום את הטוב, יותר יותר מדי אינטראקציה עם אנשים, מחפש מה רע ומה טוב, לריב אחד עם השני על שטויות אמרתי שאני לא רוצה".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה