ויראלי

כ-100 ישראלים עדיין נעדרים בשיטפונות בהודו: "היו רגעים מפחידים"

האסון בהודו: כ-100 ישראלים עדיין מוגדרים "מנותקי קשר" בעקבות השיטפונות הכבדים בצפון המדינה. אחת מהן, לירון, משחזרת את רגעי האימה: "עצרנו באמצע שום מקום והתחלנו ללכת. היו כמה רגעים מפחידים - כל הסיטואציה הייתה מפחידה. הלכנו מעל 20 ק"מ ברגל"
מערכת ice | 
השיטפונות בהודו
האסון בהודו עדיין נמשך בשעות אלה, כאשר מזה מספר ימים שיטפונות קשים בצפון המדינה גרמו לנזק רב ולנעדרים והרוגים רבים, ביניהם גם כ-100 ישראלים שמטיילים במדינה, שמוגדים כ"מנותקי קשר", כך על פי דיווח של משרד החוץ.
בתוך כך, אחת מהמטיילות שנקלעו לשיטפונות וחולצה היא לירון, צעירה ישראלית שמטיילת בהודו, שהתראיינה ל-N12 וסיפרה איך היא וחברים שלה הצליחו להימלט מאזור האסון, ושחזרה את רגעי האימה שעברו עליהם.
 
"היינו תקועים בכפר קטן בשם קאזה במשך חמישה ימים. החלטנו לצאת ולקחנו ג'יפ", שחזרה תחילה לירון והוסיפה: "באמצע היו מפולות אבנים ענקיות שחסמו את הדרך. עצרנו באמצע שום מקום והתחלנו ללכת. היו כמה רגעים מפחידים - כל הסיטואציה הייתה מפחידה. הלכנו מעל 20 ק"מ ברגל".
על פי הנתונים ששחרר משרד החוץ בהצלבה עם חברות הביטוח, מספר מנותקי הקשר ירד באופן משמעותי מ-300 אתמול, כשכרגע הוא עומד על 113 בני אדם. עד כה לא ידוע על פצועים או הרוגים ישראלים, ועל פי הערכה האנשים שתקועים לא יכולים ליצור קשר כדי לבקש חילוץ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה