ויראלי

אסף יצחקי בפדיחת ענק: הבלוף של ספיישל הסטנדאפ נחשף

הסטנדאפיסט האהוב אסף יצחקי העלה את ספיישל הסטנדאפ שלו 'עמוק יותר' ליוטיוב לפני שלושה ימים וצבר כבר 132 אלף צפיות - כאשר בעוד רוב התגובות מפרגנות מאוד, מספר צופים זיהו משהו מוזר והציפו את הרשת בתיעודים של כפילויות בקהל. מה הסיבה לכך?
מערכת ice | 
אסף יצחקי (צילום מסך מתוך 'אסף יצחקי: עמוק יותר' ביוטיוב)
הסטנדאפיסט האהוב אסף יצחקי העלה רק לפני שלושה ימים ליוטיוב את ספיישל הסטנדאפ שלו - וכבר הספיק לצבור 132 אלף צפיות למופע הספיישל שלו 'עמוק יותר', שזוכה בתגובות בעיקר לשלל פרגונים ומחמאות מצד המעריצים, שצחקו ואהבו מאוד את מה שראו, אך במקביל, נרשמה גם פדיחה לא קטנה במהלך המופע, אליה שמו לב רק מספר צופים ששמו לב לפרט מוזר בהופעה.
נתחיל מהחלק החיובי, בתגובות נכתב: "גאון! חיכינו לקטע חדד ממך ובסוף קיבלנו ספיישל! אתה מלך! תודה על הספיישל הענק הזה, וכן ירבו! רוצו לראות, הבחור ענק", "הספיישל בין הטובים שראיתי, מת עליך ומאז ומת עליך עכשיו, הסטנדאפיסט היחידי שלא מפחד לקלל בכל מילה שניה גם אם זה ירחיק אנשים מסוימים", "זה גאוני!! בחיים לא צחקתי כל כך חזק!! חייב עוד ספיישל יא מלך!".
 
עם זאת, לצד המחמאות הרבות, מספר גולשים שמו לב לפרט מוזר בהופעה של יצחקי, שצולמה בבית האופרה בתל אביב, כאשר איתרו בקהל מספר פרצופים שחזרו על עצמם כדי לייצר מצג שווא של הופעה מלאה יותר ממה שהיה באמת. צייצן בשם עמית גביש כתב בטוויטר כך: "אסף יצחקי די עם השכונה אתה בן אדם רציני", כאשר צייצן אחר הסביר: "לא כיף איתי במסיבות - זה הכפלות שנעשו בעריכה כדי להסתיר את המצלמות שצילמו אותו מהקהל".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה