ויראלי

המודחת מבית האח הגדול חושפת: "הייתי בחרדה שהוא מת"

דיירת האח גדול יובל לוי הודחה מהבית רק לפני שבוע שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה על חששותיה בנוגע לכך שלא מצאה את החתול שלה. היום (ראשון) לאחר שחזר לביתה סיפרה כמה היא שמחה על כך.

מערכת ice | 
האח הגדול (צילום פייסבוק/ האח הגדול)
משתתפת האח הגדול יובל לוי זכתה לחשיפה במהלך שהותה בבית בגלל סיבות רבות החל משיער בית השחי שלה ועד להתנהגותה בבית, וגם לאחר יציאה מן הבית כאשר שיתפה בקשיים שהיא חוותה במהלך השהות בבית.
לוי אשר הודחה לפני שבוע מהבית, חזרה לא מזמן לביתה. אך, לדאבונה שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה כי היא לא מוצאת את החתול שלה. לאחר מכן שיתפה על כך בחשבון האינסטגרם שלה.
 
לחשבון האינסטגרם של לוי יש 30 אלף עוקבים. היום פרסמה את הסיפור במלואו. במסגרת סטורי שפרסמה סיפרה לוי על החתול שלה, יאסר: "מסתבר שהוא נעלם בזמן שהייתי בבית האח, כנראה חשב שהלכתי לתמיד וברח מהבית".
לאחר מכן המשיכה לספר ש"כשחזרתי, הוא לא היה – והייתי בחרדה שהוא מת", בדבריה שלוי ניכרה כיצד היא הרגישה ואת הצער על העובדה שהחתול שלה איננו. לוי סיפר כי: "בימים האחרונים הלכתי ברחובות וחיפשתי אותו, אך ללא הצלחה, והיום בבוקר הוא התגנב הביתה ובא אליי למיטה, אני כל כך שמחה!"
על כן, למרבה השמחה האירוע הסתיים על הצד הטוב. כלוי עדכנה את עוקביה "הוא חזר!", את בזמן שהיא שוכבת במיטה כשהחתול שלה, יאסר, מתרפק על ליטופיה.
לוי לא שכחה להודות לכל מי מעוקביה שדאג לחתול, וגם ל"נביא" הפרטי שלה, יאיר כמכאג'י, שחלק עמה לא מעט שעות בבית האח הגדול, שלדבריה היה זה שהבטיח לה שיאסר ישוב אליה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה