ויראלי

כוכבת 'האח הגדול', סתיו קצין, חוטפת: "רוע מוחלט וטהור"

הכוכבת השנויה במחלוקת של העונה של 'האח הגדול', ומי שמסומנת כפייבוריטית לזכייה במיליון שקלים, הותקפה בבוטות על ידי ליאל קוצרי בהדחה הפומבית להדחה: "בשום ריאליטי במדינה שלנו לא ראינו אף אישה שמתנהלת כמוה ברוע מוחלט, פשוט רוע טהור, מאה אחוז רוע. שחקנית ברמה הכי גבוהה שאני מכיר"
תום נחום |  1
סתיו קצין בתכנית האח הגדול (צילום מסך רשת 13)
אחרי שהשבוע התפרסמו טענות כי הפעלות נוהל העזיבה התכופות שיודע בית האח הגדול בעונה הנוכחית הם תוצאה של מניפולציה שמפעילה סתיו קצין על הדיירים, כאשר בפרק ששודר אמש (חמישי) ברשת 13, נחשפו המילים הקשות במיוחד שהטיח ליאל קוצרי בסתיו קצין במסגרת ההעמדה הפומבית להדחה בהשתתפות המגישים גיא זוארץ ולירון ויצמן, העמדה להדחה שגם הובילה להחלטתו של אורי נגר לפרוש מהתוכנית, דווקא לאחר עימות עם קוצרי.
ליאל קוצרי יצא כאמור למתקפה חריפה על סתיו קצין בהעמדה הפומבית להדחה מול גיא זוארץ ולירון ויצמן - ההעמדה להדחה האחרונה של העונה, כאשר לאחריה יועמדו להדחה כל הדיירים: "בשום ריאליטי במדינה שלנו לא ראינו אף אישה שמתנהלת כמוה ברוע מוחלט, פשוט רוע טהור, מאה אחוז רוע. שחקנית ברמה הכי גבוהה שאני מכיר, לא מתנהגת לשנייה כמו שהיא מתנהגת מחוץ לבית".
 
כזכור, זאת לאחר שגיא איתן, שפרש כבר לפני חודש וחצי מהבית הגיב לטענות אך הפעם נעמד באופן מפתיע לצידה של הדמות השנויה במחלוקת בעונה: "כמה מילים על הלינץ והתופת שעושים לסתיו קצין ברשתות. אפשר להתווכח אם היא טובה או רעה. אבל על דבר אחר אי אפשר להתווכח זה שסתיו היא דמות מעניינת. כתב איתן בסטורי בעמוד האינסטגרם שלו, בזמן שהרשת גועשת סביב תופעת העזיבות בבית האח הגדול.
איתן המשיך והוסיף מחוויתו כדייר לצידה, "כדייר זה בלתי אפשרי לחיות איתה בכבוד. אבל כצופה לראות אותה 3 פעמים בשבוע שעה ביום זה מעניין ונחמד. שמעתי טענות שהיא אחראית לעזיבות שלנו, שלהפקה יש יד מכונת שרה מופע יחיד ושכל זמן מסך הולך אליה.
 
הדייר שהיה הראשון לפרוש מרצון מבית האח הודה, "בואו נדבר לעניין. כולנו כדיירים ירדנו במדרגות שווה בין שווים ועם האפשרות להיות דמויות דומיננטיות. חלקנו ידענו לנצל את זה וליצור עניין וחלקנו נמנענו מזה משיקולים כאלו ואחרים. זה לא חוכמה בדיעבד לומר אכלו לי שתו לי סתיו אשמה בהכל. זה לא בושה להפסיד אבל זה כן בושה לא לדעת להפסיד בכבוד!"
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מוגזם
    דואגים לדור הבא 08/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואחרי שאמר עליה את כל הדברים הרעים. היום הוא מלקק לה במקום נגר. נסתרות דרכי הליאלים למיניהם. כנראה שרוע מתחבר לרוע.
    סגור