ויראלי

אסף זמיר בדרך לראשות עיריית ת"א? כך הגיב לחולדאי

אסף זמיר וויתר על הקריירה הדיפלומטית בניו יורק וחזר לאחרונה לארץ עם אשתו מאיה ורטהיימר וביתם אסיה. התחנה הבאה היא ראשות העיר?
מערכת ice | 
רון חולדאי, מאיה ורטהיימר ואסף זמיר (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני, מרים אלסטר)
אסף זמיר, בעלה של מאיה ורטהיימר ומי שכיהן עד לאחרונה כקונסול ישראל עד שפרש כמחאה על הרפורמה המשפטית, יוצא לפני שעה קלה בהודעה מפתיעה, לפיה הוא צפוי לרוץ לבחירות המקומיות בתל אביב יחד עם ראש העיר המכהן רון חולדאי.
מדובר במערכת בחירות סוערת בתל אביב, כשבין היתר מתמודד גם יובל צלנר לראשות העיר, שהוא במקרה בן זוגה של מעיין אדם, חברה טובה לשעבר של ורטהיימר שהעידה לאחרונה שבין השתיים יש נתק של מספר חודשים וכי אינן בקשר.
זמיר פרסם בפוסט ארוך באינסטגר את בחירתו להצטרף למירוץ התל אביבי וכתב, "רציתי לעדכן שאני חוזר לחיים הציבוריים, חוזר לתל אביב ורץ עם רון חולדאי" פתח זמיר את פוסט ההצהרה שלו והסביר על המהלך הפוליטי המפתיע במסגרתו יאחד כוחות עם ראש העיר המכהן שניסה להחליפו בבחירות הקודמות.
זמיר המשיך ופירט את מהלך הדברים להחלטה וכתב, "לפני מספר שבועות חזרתי לארץ. זה קרה מעכשיו לעכשיו, מבלי שהיו לי תכניות לחזור לפעילות הציבורית, בזמן שהמדינה האהובה מרגישה על סף התפרקות. כל מי ששאל אותי אם כעת, כשאני שוב כאן בבית, אתמודד לראשות העיר נענה על ידי בשלילה. לא היו לי מחשבות להשתלב בבחירות.
קונסול ישראל לשעבר הסביר את החלטתו לשלב כוחות עם חולדאי בניגוד למערכת הבחירות הקודמת, "מה שקורה עכשיו במדינה גורם לי להרגיש שבמעוז הליברלי המרכזי בישראל הדבר האחרון שנחוץ כעת זה מלחמות פנימיות. האנרגיה של כולנו צריכה להיות מוקדשת למאבק על הדמוקרטיה הישראלית ובהיבט הזה הרגשתי שתל אביב תחת הנהגתו של חולדאי ממילא מתמודדת בהצלחה עם האתגר הלאומי. לכן היה לי ברור מהתחלה שבניגוד ל2018 אני לא מתמודד מול רון.
 
"רון חולדאי קרא לי לפגישה והציע שנרוץ יחד, בשילוב כוחות ובהנהגה משותפת - רון בראש ואני ממלא מקומו. יחד עם חברי סיעת תל אביב 1 והחברים שיצטרפו מרוב העיר- זהו איחוד כוחות שמהווה בשורה אמיתית לעיר שלנו וכמו שאני מאמין נדרש עכשיו יותר מתמיד".
את הפוסט המשיך בתוגבה נוספת וסיכם," אני מוכן לאתגר, ומזמין את כל מי שמאמינים בשילוב של חולדאי ושלי להצטרף אלינו כבר עכשיו. זו מערכת בחירות חשובה, אבל מה שיקרה במדינה בזמן הקרוב חשוב בהרבה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה