ויראלי

אל על ואסף גרניט מובכים: מה מצאו במנה החדשה?

ניב גלבוע נשלח מטעם 'הצינור' לטעום את המנות החדשות של אסף גרניט באל על וסיפק ביקורת על התפריט החדש: "אולי אני המתנשא פה שהייתי דווקא מצפה לאכול איזה סטייק כי שילמתי כל כך הרבה כסף, מציע שאסף גרניט ידאג יותר לנראות ולאסתטיקה, 7 במדד שלנו". וגם: מה מצא במנת החריימה?
תום נחום |  84
אל על ואסף גרניט (צילום תמי בר שי, Magma Images, shutterstock)
ביום ראשון האחרון הכריזה אל על על השקת התפריט החדש למטוסים, לאחר מספר חודשי עבודה מאומצים של הצוותים הקולינריים של אל על יחד עם השף אסף גרניט. באירוע חגיגי שכלל טעימות של מגוון המנות החדשות השתתפו השפים המובילים בישראל, הנהלת אל על ומשפיענים מתחום הקולינריה, חשפה אל על את התפריט החדש שנשמר בסודיות מזה מספר חודשים. התפריט החדש הוטמע באופן מדורג במטוסים החל מיום שלישי, כאשר מבקר המסעדות ניב גלבוע הגיע מטעם 'הצינור' ברשת 13 לערוך ביקורת לתפריט החדש של אסף גרניט באל על.
גלבוע: "אם הדייל לא נחמד ולא מחמם כמו שצריך את האוכל אז אומרים 'אה, אסף גרניט הזה'". המנות הראשונות הן סלט קייל וקרם פטריות, כאשר עליהן אמר גלבוע: "שתי המנות האלה הן פיין דיינינג, אפשר היה למצוא אותן במסעדות יוקרה". העיקריות - חריימה בורי: "חריימה בביזנס? המנה הזאת היא מנה ממש על הכיפאק, גם הקוסוקוס, מרגיש מאוד ביתי. השאלה שלי היא אם נוסע במחלקת יוקרה ירצה לאכול חריימה. קורה לפעמים שמוצאים עצמות, אבל הייתי נזהר מאוד". כריך פרעצל עוף עם אריסה, לימון כבוש וצ'ימיצ'ורי זעתר: "זאת ממש הברקה, לא מרגישים שזה שכב מתישהו קר ועכשיו קיבלתי אותו, יש פה כמות מדהימה של עוף, אני אוהב את זה. יש לי מה לקטר, למה שלא נקבל מגש גם באקונומי? על מנת הפרגית מסאחן אמר גלבוע: "זה נראה ממש מוזר, פה אין את הפיתה של המסאחן, אבל המנה בסדר גמור", על מנת החורשט סבזי אמר: "להגיש מרגש בצבע חום ירוק לא נראה הכי אסתטי בעיניים, הבשר נימוח, זה נורא טעים, הייתי אולי מוסיף יותר לימון". הקינוח - בסבוסה סולת ומוס שוקולד עם קראמבל זעתר: "עוגת סולת לא רטובה מדי, כמו שהיא צריכה להיות האמת ומרגישים את כל הטעמים, יש במוס סכנה כמובן, פרווה, היתרון של הזעתר שהוא קצת מזכיר את הטעם של השמנת הצמחית".
לסיכום אמר גלבוע: "אם אני צריך לסכם, אנשים משלמים הרבה כסף על הביזנס אבל הולכים לקבל פה אוכל סופר אותנטי, השאלה אם זה מה שהם רוצים? אני מניח שעשו סקר ועם ישראל יאהב את הלבנטיניות, אולי אני המתנשא פה שהייתי דווקא מצפה לאכול איזה סטייק כי שילמתי כל כך הרבה כסף. ועדיין אני מעריך את אסף גרניט שלקח את הסלוגן המוכר של החברה ('הכי בבית בעולם') פשוטו כמשמעו, בלי רעש ובלי צלצולים, ועדיין, רק אני מציע שידאג יותר לנראות ולאסתטיקה, 7 במדד שלנו".
 
כחלק מהחזון הקולינרי שעל בסיסו נבנה התפריט, ניתן דגש על חומרי גלם ממיטב תוצרת הארץ, המשקפים גם את חזונה של אל על להוות גשר המחבר בין ישראל לעולם. השף אסף גרניט אשר ניצח על המטבח במהלך האירוע, עלה על הבמה והסביר על תהליך הרכבת התפריט ועל החיבור האישי שלו: "כור ההיתוך הישראלי תמיד היה ההשראה הקולינרית שלי. חיבור בין יעד ליעד, בין מדינה למדינה ובין תרבות אחת לאחרת. באוויר האוכל שלי נמצא "הכי בבית בעולם", גם חומרי הגלם המקומיים והעכשוויים הנשענים על המתכונים של פעם. אז אם אני פוגש אתכם בצאתכם לחו"ל תיהנו מעוד קצת אוכל של בית. ואם אתם בדרך חזרה ארצה, הנה ביס של ברוכים השבים".
 
בתפריט שנבנה על פי החזון הקולינרי של השף אסף גרניט ניתן למצוא מנות מגוונות היוצרות פיוז'ן בין המטבח הישראלי המסורתי לבין המטבח המודרני. כך למשל במחלקת התיירים תושק בסוף החודש מנה חדשה- קציצות ברוטב חמוסטה דלעת על מצע אורז ואטריות. תפריט הכריכים השתדרג גם הוא וכולל בשלב הראשון 3 סוגי כריכים חדשים, כולם מורכבים מלחמניית פרעצל איכותית: כריך בריסקט- עם בצל אפוי, איולי שום, ואיולי צ'יפוטלה. כריך גבינת לאבנה טבעונית- עם סלייסים של סלק, גבינת לאבנה טבעונית וסחוג לא חריף, וכריך עוף בצ'ימיצ'ורי לימון. בחודשים הקרובים ייכנסו כריכים נוספים לתפריט למשל כריך "שניצל של שישי" וכן צפויות בשורות חדשות בתחום הכריכים החלביים. במחלקות העסקים והפרימיום מגוון רחב של מנות חדשות, כך למשל שודרגו סלסילות הלחמים, הסלטים שודרגו עם קרוטונים של עבאדי והיוגורטים של משק יעקבס.
המנות עצמן כוללות אומלט '99 פטריות' או קובנה עם רסק, סחוג, וביצה קשה לבחירה.. בארוחות הערב של מחלקות היוקרה הוטמעו מנות ראשונות חדשות כמו למשל ראגו פטריות על קרם פטריות ובצלי שאטה אפויים, סלט קייל עם שאלוט אפוי וויניגרט ג'ינג'ר. בעיקריות ניתן למצוא פרגית מסחאן עם בורגול עדשים ותבשיל מנגולד, חורשט סבזי עם אונטריב ואורז שעריה, או חריימה בורי עם גרגירי חומוס וקוסקוס.
מנכלית אל על, דינה בן טל גננסיה מסרה: "אני גאה להציג בפניכם היום את התפריט החדש שלנו, תפריט שנולד כולו מתוך תפיסת העולם שלנו להעניק חווית שירות הוליסטית. אנחנו שואפים להעניק חוויית לקוח ייחודית וערכית ללקוחותינו, ולאחר ניתוח משובים ושיחות רבות עם לקוחות החלטנו לבחור בשף אסף גרניט לשף החברה. חודשים ארוכים עבדו אנשי אל על יחד עם אסף וצוותו להביא בשורה חדשה ומרגשת בתחום המזון למטוסים. אל על היא הבית של הישראלים בעולם, וככזו בחרנו להעניק ללקוחותינו תפריט המבוסס של אוכל ישראלי מסורתי לצד מודרני, וזאת לאחר שראינו כי 77% מהישראלים מעדיפים לאכול במטוס אוכל ישראלי שמזכיר את הבית".
את השקת התפריט ילווה קמפיין פרסומי רחב עם השף אסף גרניט, והפרזנטור של אל על חנן בן ארי. בקמפיין חנן פוגש את אסף במטוס אל על ומספר לו על חלומותיו בתחום הקולינריה, כאשר אסף נצפה מכין את האוכל החדש במטבח ייחודי שנבנה במיוחד עבור קמפיין זה. לטובת הקמפיין חנן בן ארי כתב והלחין שיר מיוחד שילווה את הפרסומת. בנוסף, את השקת התפריט ילווה פרויקט דיגיטל ייחודי בו בלוגרים וידוענים מתחום המזון והבידור הוזמנו לטעום באופן סודי את התפריט החדש של אל על ולהביע את דעתם. במהלך הטעימות הפתיע אותם שף אסף גרניט ונחשף לביקורת אותה הם נתנו. הפרויקט הדיגיטלי יקודם ברשתות החברתיות.
במהלך האירוע הציגה אל על מספר נתונים מעניינים ממחקר שערכו בקרב נוסעים ישראליים, כחלק מהעבודה על התפריט:  75% ממשתתפי הסקר מעידים כי הארוחה היא חלק בלתי נפרד מחווית הטיסה שלהם. 77% מעדיפים לאכול בטיסה אוכל ישראלי שמזכיר בית.  כ-60% דירגו את האוכל בטיסה כאחד מ-6 הפרמטרים החשובים בבחירת חברת תעופה. 85% לא רוצים לפספס את הארוחה ומעדיפים שיעירו אותם לארוחה. נוסעים הטסים לבד חשים רעב פי 1.5 מכאלה שטסים יחד עם נוסעים נוספים. כ-70% לא מביאים באופן קבוע אוכל לילדים מהבית. לא רק האוכל חשוב, גם השתייה 64% מעידים שהמשקאות חשובים לא פחות מהאוכל.
על רקע נתונים אלה בנתה אל על את החזון הקולינרי המשותף יחד עם השף גרניט בעל כוכב המישלן. השף אסף גרניט נבחר לאחר ש כ- 90% מהישראלים אשר השיבו על הסקר העידו שהוא מסב תחושת גאווה ואמון וכ-75% העידו שהוא מייצג את המטבח הישראלי.
תגובות לכתבה(84):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 68.
    מי ???
    א 09/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טס אל על
    סגור
  • 67.
    הזמנתי ולא קיבלתי
    אפי 09/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה מזמין כרטיס טיסה באל על רואה את הפרסומות ובסוף מתברר שאל על חכרה את הטיסה שלך בחברה אחרת ושם אסף גרנית ולא מכין את המזון בקיצור" עבודים עלינו".
    סגור
  • 66.
    אל על וגרניט
    MF 09/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שף דוחה וחברה עוד יותר דוחה. שירות מזעזע בכל טיסה
    סגור
  • 65.
    אכן לתיירים מוגש קוסקוס, עם קציצות עוף.
    נחמד. לא יותר מזה. 09/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תפרטו יותר את המנות של מחלקת תיירים.
    סגור
  • 64.
    גרניט טל תתחבר לאל על
    מאוכזבת אל על 09/2023/13
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אני מעריצה של גרניט, עליו לברוח מחברה תת רמה ונמוכה כמו אל על. הם מזלזלים באינטיליגנציה של הנוסעים שלהם ולא יאפשרו לך לתת מכל הלב ...ברח
    סגור
  • טען עוד
  • 63.
    אוהב לאכול בטיסות אל על ועכשיו יותר מתמיד (ל"ת)
    אייל 09/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 62.
    תכלס להתמקד באוכל של האקונומי ולא בביזנס
    ג'ף מהאחים רייט 09/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בלי פלצנות. תפרסמו את מה שנותנים באקונומי. לא לשכוח שעדיין 90% אם לא יותר מהנוסעים לא טסים ביזנס. וזה שהכריך עם הקורנדביף יצא סופסוף מהתפריט, אשרינו
    סגור
  • בדיוק. דווקא מח' תיירים בם פחות מפרטים (ל"ת)
    חבל שלא מפרטעם באמת. 09/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 61.
    טוב שאני לא טס באל על
    קובנה וקוסקוס 09/2023/13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    קובנה וקוסקוס וחריף? טוב שאני לא טס באל על
    סגור
  • 60.
    מי בארץ ניזון מאוכל ישראלי ?
    א.מ(אנתרופולוג ב.א) 09/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה זה בדיוק אוכל ישראלי ? המטבח הערבי? גם לא , אז הסבר פשוט , ישראל זה קיבוץ של אזרחי מדינות אירופה , ספרד , וארצות ערב . במצב הנוכחי מדינת ישראל מושפעת מהתרבות המערבית , ולא "מזרח תיכון "אנשי עדות המזרח של היום מעדיפים אוכל אירופי, בפרט כשזה מגיע במקום שצריך לשלם לדוגמא " מטוס , מסעדה " כמובן שלא יוותרו על בסיס מסוים של מזרחי- כגון " חומוס , חריף , ועשבי טיבול טריים , נראה שאל על לקחו כמה צעדים אחורה , חבל):
    סגור
  • 59.
    חברה ארורה ומתנשאת.טייסים שמחרימים ראש ממשלה נבחר. בושה
    אאא 09/2023/11
    הגב לתגובה זו
    5 1
    בושה! בושה!!!
    סגור
  • 58.
    אוכל טפריט האלעל
    ביל 09/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לדעתי ואני טס די הרבה האוכל הגרוע ביותר הוא בחברת אל על האוכל לא טעים ותבלינים שמתאימים לאוכלוסיה שאוכלת פקנטי וישנה העמסת פיתות וחומוס ממש אוכל מגעיל
    סגור
  • 57.
    מביאה סנדוויש מהבית, האוכל בטיסות לרב לא טעים. (ל"ת)
    עדן 09/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 56.
    אל על
    גיא 09/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האוכל מעניין...מחירים טובים ושירות כן מעניין.אל על יקרים מאוד ואין סיבה
    סגור
  • תודה
    ריקי כהן בונפיל 09/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נכון שהמחירים יקריםלי אישית קשה אבל אין לי ברירה הבת שלי גרה בבוסטון ויש טיסה ישירה מתא לבוסטון ככה שלא צריכה להחליף מטוס אני טסה לבדי וזה לא נעים תיתור בחודש יוני טסתי והיחס היה נהדר האוכל היה טעים והשירות בנוסף לפני הקורונה שביקשת מים היו מבאים כוס מים הפעם בקבוקי מים שתיה קרה פחיות חטיפים כול טוב
    סגור
  • 55.
    של שווה לטוס באל על המחירים יקרים בטירוף
    לא שווה לטוס באל על 09/2023/10
    הגב לתגובה זו
    4 1
    עדיף ליסוע עם חברות אחרות שהם יותר זולות בחצי מחיר מאל על
    סגור
  • 54.
    משתדל לא לטוס אלעל ואם זה יקרה לי לא אגע באוכל הזה
    גומי גם 09/2023/10
    הגב לתגובה זו
    2 2
    במטוס אני מצפה למשהו פשוט ואכיל ולא לתפריט פלZני שכזה. בטיסה אני מצפה לצוות אדיב ומנומס ולא לשחצנים של אלעל. כמה נעים בלופטהנזה, תאי אייר, אייר אינדיה, אמירויות. לכו אלעל ותלמדו אצלם איך מתנהגים לנוסע.
    סגור
  • 53.
    זכרון קצר לתפריטי דף
    עדיקו 09/2023/10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    זוכר גם את שגב משיק תפריט אל על, זה מחזיק איזה חודש, אחר כך. מתחילים לקצץ ולזייף ובסוף נשארים עם חומוס של אחלה ופיתה יבשה.
    סגור
  • 52.
    בטטה לא מבושלת בכריך של גאודה ובטטה
    יוסי 09/2023/10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ביום חמישי בטיסה שיצאה ב 05:00 ללונדון קיבלתי כריך גאודה עם בטטה(?!). הבטטה היתה בחלקה לא מבושלת
    סגור
  • 51.
    סטייק בטיסות
    . 09/2023/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שאוכלים סטייק בטיסות בגלל הפרשי לחץ אוויר הטעם שלו זה של קרטון החברה של דונאלד טראמפ עשתה את זה והגישה סטייקים ואף נוסע לא אהב את זה (החברה כשלה ופשטה את הרגל מאוד מהר)
    סגור
  • 50.
    רוב המנות מהמטבח הערבי,מה ישראלי פה? (ל"ת)
    מיקי 09/2023/09
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • אה זה כי המטבח הערבי זה המטבח הישראלי. (ל"ת)
    עומר 09/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 49.
    הגהה
    חניתה 09/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המון טעויות תעברו על הטקסט שכונת חיים
    סגור
  • 48.
    לא משנה מה תאכל במטוס תמיד יהיה לזה טעם של מטוס
    המבין 09/2023/09
    הגב לתגובה זו
    4 0
    חחחח
    סגור
  • 47.
    אל על אתם מבישים מחירי טיסה בשמיים
    ענת 09/2023/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שום אוכל לא יגרום לנו לטוס איתכם !!!
    סגור
  • 46.
    ניב גלבוע מחפש פין בכל פינה (ל"ת)
    ניר 09/2023/09
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 45.
    הלך על אל על
    נאוה בלוך 09/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מרחמת מאוד על הדיילים.השרותים יהיו מסריחים תדיר.כנראה שצריך גם קצת הבנה בתעופה בתיירות באורחות חיים ולא רק טעימות של כתבלבים כדי לדבר ואף לכתוב על ארוחות בטיסה...לפני עשרות שנים הוזמנתי למטבח של אייר פראנס בפאריס.חשבתם על זה?מתביישת בכם.
    סגור
  • 44.
    אל על
    אברהם 09/2023/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מרמה את. נוסעיה, בפרסומות לא מצויין כי המזון המשודרג הוא רק לעסקים.. דירשו גם בתיירות את התפריט הזה. הם לא ציינו אחרת
    סגור
  • 43.
    למה??
    מאוכזב 09/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה לנטרל את מנת הדג עם גלוטן? לא רוצה את מנת הדג נטולת הגלוטן כי היא לא טעימה.. רוצה חריימה אבל עם אורז לא עם קוסקוס.. הושקעה מחשבה רבה, אבל עדיין פספסתם בקטנות
    סגור
  • 42.
    כריכים
    ליאור 09/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שני סוגי כרכים , לא משהו בכללואין שום כריך דל שומן .
    סגור
  • 41.
    השאר יקבלו חרול אורז הקוקוס, בייגלה ואולי סנדוויץ
    איש 09/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא ביקשנו אסף גרניט, סתם אוכל פשוט של פעם במחלקת נוסעים, אולי סנדוויץ' טוב. חלופת נשנוש בטיסה של מעל ל 4 שעות ומרווח רגליים בלתי אפשרי במחירי אל על, לא סביר. אוהבים את אל על, יש מה לשפר.
    סגור
  • 40.
    כבר שנים לא טסים באל על!! (ל"ת)
    הכי לא בבית 09/2023/09
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 39.
    מנת שקשוקה
    כהן ויולט סיגל 09/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    רק אומרת, טסתי במחלקת עסקים בתאריך 3/9/24 הוגשה לי ארוחת בוקר צימחונית לבקשתי מראש. המעיין שקשוקה הייתה ממש ניראית רע וכן לא אכילה בעליל. שאר המנת כרוחת הבוקר היתה עממית ביותר וזה במחלקת עסקים עם כל הטררם המלווה לה.כוונתי לפריסת מפה לבנה כאילו מי שישמע....מה כבר הולך להיות מוגש...
    סגור
  • 38.
    אוי אספי, 7 מגלבוע... תבעט בפח. (ל"ת)
    ישראלי 09/2023/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 37.
    אלעל
    שמעון 09/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אסף הוא האדם הכי מתאים לייצג את המנות העדכניות הטעימות שיש ואדון ג’ילבון איש מאוס דוחה ושחצן עם חיך של קרנף
    סגור
  • 36.
    עדיין לא
    אדי 09/2023/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ואני אמשיך לטוס בחברות אחרות רק לא עם אל על.
    סגור
  • 35.
    לעשות כזה רעש עבור חלק מצומצם מהנוסעים
    נוסעת 09/2023/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הרי כל היתר יקבלו סנדויץ'. קישקוש, בגלל האוכל לא חטוסו יותר נוסעים באל על. השרות נשאר רע כמו קודם. מי שלא חייב, בגלל יעד מסוים, יעדיף חברה אחרת.אגב, מי בכלל רוצה חריימה במטוס? זו מנה כ"כ נמוכה.
    סגור
  • הנוסעים הרגילים פשוט לא קיימים מבחינת אל על.
    אל על 09/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קראו את דברי המנכ"לית, אנחנו הנוסעים הרגילים פשוט לא קיימים מבחינת אל על.
    סגור
  • 34.
    כמה אפשר לבזבז מילים וזמן על טמבל כמו גרניט שבטוח
    דיילת 09/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שהוא נכס לחברה האנושית. אל על סומכת על תבשיליו של יצור עם הבעה של טמטום וגם התנשאות? תשקלו זאת
    סגור
  • 33.
    נשמע אוכל עדתי מדי
    שירלי 09/2023/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הייתי שבוע שעבר בטיסה ונתנו כריך רוסטביף שטבע במיונז , איכס, מי שם מלא מיונז, כי הכריך והבשר היו טעימים, אבל מיונז??? תנו לי שניצל ותפו"א שחמחמים וסלט ולא את כל המישמש מלמעלה. לא כל אחד אוהב אוכל טריפוליטאי/מרוקאי. אני הייתי מתאכזבת מהרוב.
    סגור
  • 32.
    איך אתם עפים על
    בני 09/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אסף גרניט מי ישמע...כמוהו אצלי במונטריאל יש 40 משלין כול שנה ולא עושים מזה שום רעש
    סגור
  • 31.
    סנדביץ
    זוהר 09/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קיבלנו במחלקת תיירים סנדביץ מקומט וקר.לא נגענו.לא מאמין שלאסף גרניט יש יד בדבר
    סגור
  • 30.
    לא טעמתי אבל אין סיכוי שאני אקנה כרטיס בשביל קוסקוס
    לא טעמתי אבל... 09/2023/08
    הגב לתגובה זו
    3 0
    נראה לי מיותר להוציא עוד כמה מאות שקלים בשביל איזה קוסקוס יבש שחיממו במיקרו. אני מעדיף את הקוקוס של אמא שלי.. הרבה יותר טעים. מעבר לזה שבטיסה עם האוויר הממוחזר אין לי חשק לאוכל. יש לי חשק למקום נורמאלי לרגליים. עדיף שבזה תשקיעו.
    סגור
  • 29.
    ממש ממש לא טעים.
    טל 09/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא עומד בשום ציפיות...כגודל הבחגן סביב זה, גודל האכזבה!!
    סגור
  • 28.
    אוכל באל על..
    לא אוכלת בטיסות 09/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנשים תרגיעו...טסים כמה שעות ולא צריך ארוחת שחיתות.טסתי באל. על בליחה והגישו ארוחת ערב-חומוס,שניצל,דג.כל המטוס הסריח מאוכל.תנו סנוויצים ראויים וכולם יאכלו את עצמם לדעת ביעד הנחיתה.
    סגור
  • 27.
    בינוני
    רונן 09/2023/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    טסטי היום ד לפנות בוקר ל LAX יצא לאכול את התפריט החדש , החרימה היה לא טעים , יותר מידי צינצנות עם דברים לא ברורים , עוגת סולט לא היתה, בארוחת הבוקר הפטריות לצד החביתה לא בתוכה אבל סביר מאוד, כריך אכן רק עם גבינה, לא נפלתי מהארוחות אולם השרות לאורך כל 15 שעות הטיסה היה מדהים וזה החשוב ביותר , לא מחפש חוויה קולינרית בטיסה ,מחפש שרות אותו קיבלתי במנה גדושה
    סגור
  • 26.
    הבחור צודק
    יוסי הקטן 09/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עושים את הכל מסביב לאוכל הזה כמה כסף זה סטיק ???
    סגור
  • 25.
    ותשעים אחוז יקבלו סנדביץ עם גבינה. (ל"ת)
    חבל שלא דייקתם 09/2023/08
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • מזל יותר משכל (ל"ת)
    תלאביבית 09/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 24.
    לא ניתן!
    שף תאילנדי 09/2023/08
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מנות שהוכנו/בושלו 24 שעות קודם לטיסה , הכסנה טיסה 40 שעות....זה לא אכיל זה חארטה בפיתה יבשה לציבור !
    סגור
  • 23.
    ניב גלבוע נכנס אצלי לקטגוריה של חיים לווינסון
    אבי מהגליל 09/2023/08
    הגב לתגובה זו
    4 1
    2 אנשים רעים,ומתנשאים
    סגור
  • היה מת
    תלאביבית 09/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לוינסון מאוד שנון.
    סגור
  • 22.
    רק המחיר קובע,אוכל יש בכל מקום (ל"ת)
    פיפו 09/2023/08
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • רק אני קובע פה (ל"ת)
    בני 09/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 21.
    רק לעשירים
    ארז 09/2023/08
    הגב לתגובה זו
    7 0
    חבל שעושים הרבה רעש על זה כאשר רוב הנוסעים בכלל לא יהנו מהאוכל
    סגור
  • מזל גדול (ל"ת)
    נאוה בלוך 09/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לא הבנתי אם יש קאצ בכתבה (ל"ת)
    רון 09/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 20.
    ביקורת אוכל
    אני 09/2023/08
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מי מענה את גלבוע להיות מבקר מסעדות ואוכל? האיש הזה בהינף קולומוס גודע את פרנסתם של רבים.
    סגור
  • 19.
    חיי בעולם הדמיון
    איציק 09/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש לך הכול ואיו לך כלום לך תחזור בתשובה שלמה
    סגור
  • 18.
    מה חריף??
    אזרח מודאג 09/2023/08
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אסף מה שמת חריף במנות יש 300 אנשים על מטוס ו2 שירותים מה אתה עושה?????
    סגור
  • 17.
    אסף גרניט אלעל
    איילה 09/2023/08
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ומה עם הנוסעים הרגילים? הכריך שהוגש היה מזויע בלתי ראוי לאכילה גם את השקתם?
    סגור
  • 16.
    קוסקוס?
    יאיר 09/2023/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בלי חלילה שמץ גזענות.לתת לאשכנזי להכין קוסקוס זה כמו לתת למרוקני שהכין גפילדפיש.שלא נדבר על החריימה שכל תבשיל עם דג קוראים לו חריימה וכמה זה לא נכון.אבל קוסקוס זה מאכל אהוב וטעים ואייך שלא יעשו אותו הוא ירשים. למרות שכבר יצא לי לאכול קוסקוס באיירפרנס בדרך לטוניס וזה היה מזוויע
    סגור
  • 15.
    נראה לי שנתגעגע לסופלקי והבשר עם הפירה
    אלי 09/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה שהם נמאסו נראה לי שהאוכל של חרטט גרניט הרבה יותר גרוע
    סגור
  • 14.
    ניב גלבוע מתנשא. אחלה מנות וחברה נהדרת (ל"ת)
    שמעון הפחח 09/2023/08
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגור
  • אתה על כדורים כנראה (ל"ת)
    אני 09/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    טבחים
    סמדר 09/2023/08
    הגב לתגובה זו
    2 1
    בשנות ה 80 כול התלמידים הנכשלים שלחו אותם ללמוד טבחות היום הם גיבורי תרבות בושה
    סגור
  • גם היום לא בדיוק העפרונות הכי מחודדים... (ל"ת)
    ישראלי 09/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    מי יכול לאכול אוכל שלו? רק מהשם שלו אני מקיא כבר (ל"ת)
    יובל 09/2023/07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 11.
    מישהו ראה אוכל באלעל?
    צהוב 09/2023/07
    הגב לתגובה זו
    5 1
    נסעתי 5 שעות טיסה אקונומי קיבלתי סנדוויץ' של לורד סנדביץ', לא גרניט ולא פורצלן. אז מה הקשקוש הזה שמעל ל 60 מהטיסות לא מקבלות כלום, הונאת הציבור.
    סגור
  • 10.
    די מספיק
    Trio 09/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 3
    אתה שף תמציא לי מזון ללא בעלי חיים.
    סגור
  • מזון?
    סס 09/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תאכל קש!
    סגור
  • 9.
    אוכל אלעל
    משה המגניב 09/2023/07
    הגב לתגובה זו
    4 0
    יש אולי איזה משהוא לאשכנזים לאכול בלי להזמין כיבוי אש?
    סגור
  • 8.
    אל על חרטה של חברה
    ואקום 09/2023/07
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אתמול חזרנו לארץ עם אל על והגישו לנו כריך מהרפרטואר החדש של אסף גרניט. זאת הייתה לחמניה עם גבינה מותכת. וואו איזו יצירה מפוארת!!!! אל על משקיעים בחרטוט ולא בנוסעים. לא טסים איתם יותר (האוכל הוא לא הסיבה העיקרית), הזלזול שלהם בנוסעים במחלקת תיירים הוא בוטה ברמה מגעילה. כל מה שמעניין אותם אלו הנוסעים במחלקת עסקים ומחלקה ראשונה וזה מתחיל משלב הבידוק ועד הנחיתה.
    סגור
  • 7.
    למה לא אריזות מתכלות כמו בהרבה חברות תעופה שמגישים את ה
    רוני 09/2023/07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    רוב החברות עברו להגשת המנות החמות והכרות לאריזות מתכלות ללא צורך במיחזור מיוחד .ואין צורך להגיש את המנות שוב ושוב באותם אריזות פלסטיק
    סגור
  • 6.
    0 קשרי משקיעים (ל"ת)
    תום 09/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 5.
    חברה פח
    איציק 09/2023/07
    הגב לתגובה זו
    3 1
    לא יעזור מיתוג מחדש חברה על הפנים,איחורים,עיכובים שרות לא טוב ומחירים גבוהים לעומת המתחרים.....
    סגור
  • אתה פח, אין על אל על (ל"ת)
    טל 09/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    במקום להוריד את מחיר הטיסות
    אמיתי 09/2023/07
    הגב לתגובה זו
    2 1
    במקום להוריד את מחיר הטיסות היקר באל על משקיעים על שף אין שכל אין דאגות
    סגור
  • 3.
    שנים היה קוסקוס
    אני 09/2023/07
    הגב לתגובה זו
    4 0
    במשך שנים היה קוסקוס עם קציצות ברוטב אדום ושעועית, וזה היה סבבה... מה צריך את כל השטויות האלה, איולי שום ומוס זעתר? נשמע פלצני
    סגור
  • לא אוכל ישראלי. מרוקאי (ל"ת)
    טא 09/2023/07
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 2.
    סוף.סוף העיפו את הכריך הדוחה שנתנו באל על (ל"ת)
    ענת פניני 09/2023/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • כריכים גרועים
    הנוסע המתמיד 09/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בטיסות קצרות מקבלים כריכים בלבד כשעל הע השקית מצויין השם של אסף גרנית. שני סוגי הכריכים: גבינת גאודה ולבנה טיבעוני גרועים שלא ניתן לתאר. בושה!!!!
    סגור
  • 1.
    לא טעים
    חחח 09/2023/07
    הגב לתגובה זו
    3 1
    האוכל לא מזמין וניראה לא טוב וגם לא טעים
    סגור
  • תכחס, באמת לא טעים (ל"ת)
    טח 09/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור