תקשורת ומדיה

עדן הראל חושפת: "זאת החוויה הכי מלחיצה שהייתה לי"

בהשקת התפריט החדש למטוסים של אל על, סיפרה אשת התקשורת והמגישה על אירוע בו כמעט נתקעה במדינה עוינת. "נרדמתי על הכיסא באמצע שום מקום", סיפרה בראיון, והרגיעה שבכל זאת הצליחה להתעורר בזמן ולהספיק למטוס
מערכת ice |  1
עדן הראל ובעלה עודד מנשה, במשימת הזוגות של 'מאסטר-שף VIP' (צילום מסך: קשת, ערוץ 2) (צילום צילום מסך: קשת, ערוץ 2)
אל על הכריזה השבוע על השקת תפריט החדש למטוסים בשיתוף אסף גרניט, באירוע חגיגי שכלל טעימות של מגוון מנות חדשות. לצד נועה קירל, חנן בן ארי ויעל בר זוהר, השתתפה באירוע גם אשת התקשורת ומגישת תוכנית הבוקר של ערוץ 14 עדן הראל, ששימשה בעבר מנחה בערוץ המוזיקה MTV. 
בראיון עבור אתר TMI שיתפה הראל כי בשעה ששימשה מנחה, כמעט נתקעה במדינה עוינת לישראל כשהיא בין טיסות ברחבי העולם. כשהתבקשה להשיב בנוגע לחוויית טיסה חריגה שחוותה, סיפרה אשת התקשורת: "אני זוכרת שטסתי להודו ואמרתי: 'אני לא הולכת לשרוד את 1,000 שעות הטיסה האלה, אני לוקחת כדור שינה'.  עצרנו במדינה עוינת ואני זוכרת שאמרתי לדיילת 'אני עם כדור שינה, שימי לב שאני עולה בחזרה על המטוס'".
 
הראל הוסיפה כי לאחר שהורידו את הנוסעים מהמטוס והעלו אותם בחזרה, היא אמרה לדיילת: "'אני יושבת ליד הכניסה, שימי לב שאני לא נרדמת ונשארת במקום הזה' ו... אני לא יודעת איך זה קרה או מה בדיוק קרה אבל באמת נרדמתי שם על הכיסא באמצע שום מקום ופתאום אני שומעת רעשים כאלה וקוראים לי 'עדן הראל בבקשה תגיעי', ואני מתעוררת עפופה ופתאום אני רואה את הדיילת רצה 'סליחה סליחה'. מה 'סליחה', יא גזורה, עוד שניה היינו עושים פה מלחמת עולם'. רצתי מהר למטוס, זו הייתה החוויה הכי מלחיצה שהיתה לי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ????????????
    מימי 09/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אמת חבל שלא נישארת במדינה אחרת שהם איסבלו אותך למה אנכנו ? צאי לנו מהוורדים הכול בסדר גם בילדיך שנה טובה ולא להישמע
    סגור