ויראלי

השף טום אביב נחשף: מחפש אהבה בטינדר בארצות הברית

השף הישראלי המצליח טום אביב נחשף בחשבון הטינדר שלו בארצות הברית - זה השם המפתיע בו בחר להשתמש
תום נחום | 
טום אביב (צילום אינסטגרם/ טום אביב)
מספר חודשים לאחר שעזב את ישראל ופתח מתחם קולינרי בשם 'branja' במיאמי שבארצות הברית, השף טום אביב, זוכה העונה השישית של 'מאסטר שף', מתאקלם בארצות הברית ועל פי פרסום של כתב התרבות והבידור של 'ישראל היום', ערן סויסה, גם מחפש אהבה באפליקציית ההיכרויות 'טינדר', שם הוא מציג את עצמו כתומאס.
כזכור, לפני קרוב לשנתיים, השף המפורסם וזוכה "מאסטר שף", טום אביב, הסתבך בגדול, לאחר שתקף מחוץ למסעדת "קוקו במבינו" שבבעלותו, שנסגרה לאחרונה אחרי כחמש שנים, אדם אשר לטענתו התעלל בכלב שלו. אביב עמד לדין, ספג קנס כספי וחזר לחייו, בעוד כנגד אותו אדם, יעקב דגו, שלכאורה התעלל בכלבו, הוא עדיין מחכה לגזר הדין שלו.
דגו שהתראיין לתכנית הצינור ברשת 13 אמר למגיש גיא לרר בצורה חד משמעית: "אני הולך לתבוע כמו שצריך, את טום אביב הזה, אני לא ארפה ולא אשתוק וגם את המשטרה וגם את המארחת, אני אישית הולך להלחם על זה עם השיניים".
לרר שאל "מה שחסר לי רק זה איחוד עם הכלב, יש לך מושג איפה הוא?", על כך דגו השיב: "אין לי מושג איפה הכלב, הבנתי מאמיר שואן שהוא דואג לזה ושהוא יודע איפה הוא נמצא", לרר אמר: "אז אנחנו שקטים ומרוצים".
 
פנינה תמנו שאטה, חברת הכנסת ממובילת העדה האתיופית, תקפה כזכור גם היא: "כתבת הצינור חושפת את מצלמות האבטחה מהמסעדה, ומוכיחה כי יעקב דגו לא פגע בכלבו. אבל דגו עדיין עומד לדין על התעללות בכלב, והשף טום אביב - שתקף את דגו בנוכחות שוטרים, בהם פגע גם - שילם קנס וחזר לחייו".
לסיום כתבה חברת הכנסת ושלחה מסר לדגו: "דגו היקר, אתה לא לבד. יש לבטל את כתב האישום ולהחזיר לך את ג'וקר (הכלב שלו) מיד! לגבי טום אביב, השקרן שחגג תקשורתית כאילו הוא גיבור - הוא עבריין גזען קטן ואלים! אסור שזה יעבור בשקט".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה