ויראלי

עוקץ של מיליונים בישראל, לא תאמינו איך פעלה השיטה

עקיצה בפחות מ-60 שניות. אחרי שריססו את מצלמות האבטחה וגנבו רכבי יוקרה הגיעה המשטרה ואז התברר שהלמבורגיני היא רק קצה הקרחון
דוד זולדן | 
למבורגיני (צילום lamborghini.com)
חיים אתגר מזהיר בסרטון חדש מפני עקיצה כואבת במיוחד: "קבלו עקיצה של למבורגיני בפחות מ-60 שניות. הנה תראו את המקצוענים עוקצים ומרססים את מצלמות האבטחה. זה בראשון לציון קורה, הרכב יקר שווה הון תועפות והנה הופ העוקצים מסתובבים אתו בראשון לציון אבל המשטרה התלבשה עליהם ועצרה את הרכב וגם תפסה חצי מיליון בבית".
בפעם הקודמת חיים אתגר הזהיר את קוראי ice מפני עוקץ מתוחכם שתופס תאוצה ערב החג וממליץ לפנות למשטרה אם עולה חשד כזה: "משפחה של נוכלים, משפחה של עוקצים, קבלו עוקץ מארץ העוקצים. המשטרה עצרה בני משפחה שעבדו יחד וכדי לעקוץ הם פעלו דרך חשבון טלגרם".
 

 
הזהיר אתגר ופירט על השיטה: "הם כאילו מכרו בחשבון כרטיסים להופעות בכל רחבי הארץ ואז אנשים שרצו לקנות כרטיסים העבירו להם מידע ואז עם המידע הזה הנוכלים השתלטו על חשבון הווטצאפ ודרשו כופר עבור שחרור חשבון הווטצאפ. ובמקרים אחרים את חשבון הווטצאפ שהשתלטו עליו שלחו לאנשי קשר של הקורבנות".
"הודעות כמו 'אח שלי תעביר לי כסף' ואנשי קשר חושבים שזה החבר שלהם והם מעבירים כסף. עוד עקיצה. הם השתמשו בשמות מאוד מגוונים והחשוד המרכזי במשפחה הזדהה בשמות כמו וקנין, אבנר לוי ואיציק מזרחי יניב כהן ועוד. אם אתם חושבים שנעקצתם בעוקץ הזה פנו למשטרה כדי שבעל העוקץ ייעצר". הדהים אתגר כשפירט על הפגיעה ההיקפית מעבר לעוקץ הכספי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה