ויראלי

אייל גולן ביקר את הפצועים בבית חולים שיבא: ממה התרגש?

הזמר שהודיע כי מעוניין לשמח בימים קשה אלה את כל מי שזקוק לכך, בעקבות המלחמה בעזה הגיע לבית החולים שיבא תל השומר והתרגש לשמוע את סיפור הגבורה משפחה מכרם שלום בה אב המשפה נפצע אנוש והציל את אשתו וששת הילדים
מערכת ice |  3
אייל גולן (צילום יחצ)
אייל גולן הגיע הבוקר לבית החולים שיבא תל השומר (17.10) לבקר את לוחמי, לוחמות וחיילי צה״ל והאזרחים שנפצעו במהלך המלחמה. אייל התרגש לשמוע את סיפורו הבלתי נתפס של משפחה אחת מכרם שלום, אב המשפחה נפצע אנוש ובכך הציל את אשתו וששת ילדיהם.
רק אתמול תקף גולן בראיון לבועז גולן בערוץ 14 את מחבלי חמאס שרצחו לא פחות מ-1,400 ישראל, ביניהם חיילים ואמר כי צריך למחוק את עזה, בנוסף הודיע אייל גולן כי הוא מעוניין לשמח את כל מי שזקוק לכך בימים אלה: "זה פשוט חיות אדם. אנשים שבאו לרצוח נשים וילדים ותינוקות. זה פשוט לא יאומן. אני יושב בבית ובוכה כבר ארבעה ימים". על לוחמינו אמר: "האנשים האלה נלחמים יום אחרי יום לילה אחרי לילה. אם אני לא אהיה פה איתם, אני לא צריך להיות פה במדינה".
 
היום הוא נרתם לפרויקט אחר לגמרי וכתב בסטורי: "אהובים ויקרים שלי, לצורך סרטון חדש לחיזוק ועידוד עם ישראל, אנו זקוקים לסרטונים יפים ומרגשים שלכם".
עוד כתב: "אז אם צילמתם רגעים יפים של עם ישראל מאוחד, חיילים, ילדים, מתנדבים, כוחות ביטחון ועוד, וכמובן אם יש לכם סרטונים יפים עם בני משפחותיכם וחברים עם דגלי ישראל, מתפללים שמחים ומאוחדים – מוזמנים לשלוח תמונות או סרטונים למייל".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מלאך (ל"ת)
    קובי 10/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    תשובה
    פניננ 10/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה חוסר הבנה?
    סגור
  • 1.
    תשובה
    פניננ 10/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה חוסר הבנה?
    סגור