ויראלי

לאחר הטבח במסיבת הטבע: סקאזי והחזית האזרחית במסר לחמאס

כל אדם שפקד בעברו מסיבת טבע לא היה יכול שלא לקבל בהלם את התיעודים שיצאו מהטבח האכזרי ברעים. מטרתם של המבלים במסיבת טבע היא חגיגת החיים, המוזיקה והשלום, אך מטרתם של המבלים במסיבה ברעים הייתה רק לצאת ממנה בחיים. לאחר השבר הגדול והתיעודים המזוויעים, סקאזי והחזית האזרחית הכינו מסר מיוחד לאחראיים לטבח
מערכת ice | 
סקאזי (צילום פייסבוק/ סקאזי)
אחת היוזמות המשפיעות ביותר שקמה בזמן מלחמת 'חרבות ברזל' היא החזית האזרחית. עם מעל ל-100 מיליון צפיות לשני הסרטונים הראשונים שפרסמו, כעת הם מפרסמים סרטון חדש, שנוצר בשיתוף פעולה עם הדי ג'יי הישראלי המפורסם סקאזי, לזכרם של נרצחי מסיבת הטבע ברעים ובו מסר מיוחד לחמאס ולתושבי עזה. 
בחזית האזרחית התייחסו לסרטון שפרסמו, שלישי במספר מאז הטבח ברעים, שהופק כולו בשפה הערבית ולטענתם כבר זכה למאות מיליוני חשיפות ברחבי העולם, כאשר רבות מהן במדינות ערב. בדומה לקודמיו, אומרים בחזית האזרחית, גם הסרט הנוכחי יופץ בשני ערוצים נפרדים, כאשר הסיבה לכך היא שהערוץ הרשמי אחראי על הפצת הסרט ברשתות החברתיות, ואילו הערוץ ה"אפל", אשר מופעל על ידי לוחמי הסייבר של תנועת החזית האזרחית, יפעל להחדרת התכנים ישירות אל הטלפונים של תושבי עזה ומחבלי החמאס. 
 
החזית האזרחית הוקמה "במטרה להחזיר את אמון העם בכוחות הביטחון, ולהבטיח כי צה"ל ומדינת ישראל יפעלו באופן חופשי במהלך מלחמת עזה, כשיעדי המלחמה, אורכה ודרכי הפעולה שלה, יהיו כפופים אך ורק לצרכיה הביטחוניים והמדיניים של מדינת ישראל, וללא התחשבות בגורמים זרים", מסבירים בתנועה. כידוע, לוחמה פסיכולוגית היא לא הצד החזק של ישראל אך ככל הנראה יש אזרחים שמבינים את חשיבותה ובמלחמה הזו, גם פועלים בשטח, ומביאים תוצאות.
 
יו"ר החזית האזרחית עופר רוזנבאום אומר: "בשביעי לאוקטובר חיות אדם הגיעו וטבחו בצעירים וצעירות שרק רצו לחגוג את החיים, הסרטון שמופץ היום ויגיע ישירות אל מחבלי החמאס בא להבהיר להם שאת המנגינה של עם ישראל הם לא יוכלו להפסיק, ולהבטיח שמותם של אותם צעירים קדושים לא יהיה לשווא ושמדינת ישראל תאפשר לצה"ל לנצח ולמוטט את שלטון החמאס פעם אחת ולתמיד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה