ויראלי

"לא חרג מחופש הביטוי": שחקן כדורגל פרו-פלסטיני משגע את הרשת

קשר מיינץ אנואר אל-גאזי הסתבך פעמיים בשל עמדות אנטי ישראליות קיצוניות כולל האמירה "מהים עד הירדן, פלסטין תהיה חופשית". לאחר שהוחלט לשחרר אותו מהקבוצה, השחקן החליט לא לוותר ולפנות לבית המשפט לענייני עבודה. כלי תקשורת ערבים מגבים וקוראים לקבוצה "מועדון כדורגל ציוני"
מערכת ice | 
אנואר אל גאזי (צילום אינסטגרם/ נואר אל גאזי)
שחקן קבוצת הכדורגל מיינץ אנואר אל-גאזי הרגיז את ראשי קבוצתו הגרמנית פעמיים בשל התבטאויות אנטי ישראליות. לשתיהן סיפק התנצלות רפה, מה שהכשיר את חזרתו הזמנית למדי הקבוצה. הקבוצה השעתה אותו פעם אחת, החזירה אותו, ובסיום החליטה לחתוך את החוזה ולשחרר אותו. 
עם זאת, הקשר ההולנדי-מרוקני החליט שהוא לא מוותר, ובאמצעות פרקליטו, עורך דין לענייני עבודה וספורט, אלכסנדר ברייגוולר, אל-גאזי פנה לבית המשפט לענייני עבודה וטען שפוטר ממיינץ שלא בצדק. להגנתו, ציין הפרקליט כי מרשו "לא חרג מחופש הביטוי" על אף התמיכה המובהקת שהביע כלפי הפלסטינים.
 
ברייגוולר הוסיף כי אל-גאזי "הביע חרטה על דבריו המקדימים". כלי תקשורת ערבים הצטרפו לכתב ההגנה. אם לא די בכך, הם ציינו כי "אל-גאזי הגיש תביעה נגד מועדון הכדורגל הציוני מיינץ", וכמובן הצדיקו את אמירתו הפרו-פלסטינית: "מהים ועד הירדן, פלסטין תהיה חופשית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה