ויראלי

סטטיק בהלם: מדוע הקמפיין שלו עם אורבניקה בוטל?

סטטיק צילם בחודשים האחרונים סדרת טיקטוק עבור קמפיין החורף של אורבניקה, אך כעת נודע כי הקמפיין נגנז בעקבות המצב, כי עסק בנושא חטיפתו של סטטיק אל השבי, מה שאינו מתאים לתקופה
מערכת ice | 
סטטיק (צילום מסך קשת 12)
על רקע מלחמת "חרבות ברזל" שנכנסה היום (רביעי) ליומה ה-40, ישנם פרויקטים שאמורים היו לצאת לפועל לפני המלחמה וכעת הם נגנזים, כמו למשל הפסטיגל והתוכנית החדשה של נועה קירל שאמורה הייתה לצאת לדרך ברשת 13, אך נודע כי הוא מוקפא בשלב זה.
היום  נודע כי עוד פרויקט גדול שאמור היה לצאת לדרך נגנז בעקבות המצב. מדובר על הקמפיין של סטטיק ואגם בוחבוט לאורבניקה. על פי דיווח ב"מאקו", הסדרה שתוכננה לעלות החודש לאוויר ולקדם את קמפיין החורף של אורבניקה, בה משתתפים בין היתר גם הפרזנטורים עילי צ'פמן ואן, ביטלה כי אינה מתאימה לתקופה. הסדרה למעשה כבר צולמה ואף נקבע תאריך בו היא תעלה לאוויר, אך כאמור היא נגנזה בסופו של דבר.
 
מדובר למעשה בסדרת טיקטוק, שבהחלט נוגעת במספר נושאים רגישים במיוחד. על פי "מאקו", הסדרה הייתה אמורה לעסוק בכך שסטטיק נחטף, נקשר על ידי החוטף אל כיסא, כאשר האחרון גם נועל את צ'פמן בכלוב. השניים מנסים להימלט מהחוטף אך ללא הצלחה, כאשר סטטיק אף מציע לספר לחוטף כל מה שהיא ירצה בתמורה לשחרורו מהשבי. על פי הדיווח, החוטף אף אמור היה לכסות את ראשו בשקית ולדבר בקול "מעורבל ומפחיד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה