ויראלי

צעד תימני? צפו: החות'ים רוקדים על ספינת המשא שנחטפה

לאחר שחטפו את אוניית המשא גלקסי לידר כשעל סיפונה 22 אנשי צוות, מחבלי המיליציה הנתמכת בידי איראן וחיזבאללה צהלו בשמחה. החבורה החמושה פרסמה את רגעי האימה, שלאחריהם נחשף כי פצחה במחול עממי

מערכת ice |  1
ספינת המשא בבעלות ישראלית שנחטפה על ידי החות'ים (צילום יוטיוב/ Sky News)
החזית המפתיעה של מלחמת ה-7 באוקטובר היא ללא ספק תימן. מאז תחילת התמרון הקרקעי של צה"ל ברצועה, המורדים מתימן מנסים לאתגר את ישראל באמצעות ירי טילי שיוט וטילים בליסטיים, חלקם בעלי ראשי נפץ של מאות קילוגרמים, כאשר רובם יועדו לעיר הדרומית אילת ומיורטים על ידי מערכת ההגנה האווירית חץ 3 בשטח הים האדום. 
ביום ראשון חלה נקודת מפנה כאשר אוניית המשא גלקסי לידר נחטפה בידי מיליציה חות'ית. תנועת החות'ים פועלת בתמיכת איראן וחיזבאללה. הספינה נמצאת בבעלות חלקית של איש העסקים רמי אונגר ועל סיפונה היו 22 אנשי צוות. "אנו מגנים בתוקף את ההתקפה האיראנית נגד ספינה בינלאומית", מסר משרד ראש הממשלה. דובר צה"ל הוסיף כי מדובר באירוע "חמור מאוד ברמה העולמית". 
 
כעת נחשף תיעוד משונה למדי לפיו ניתן לראות כי לאחר שהחות'ים צילמו את חטיפת הספינה, חגגו את האירוע, צהלו על סיפונה ופצחו בריקוד עממי. מה נאמר ומה נגיד? את התוצאה תוכלו לשפוט בעצמכם. 
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    היהודים רוקדים יפה יותר
    שי 11/2023/24
    הגב לתגובה זו
    4 0
    צריך לשגר להם סירטון מישראל איך רוקדים, עם דגלי ישראל כמובן, ועל הרצפה דגלי תימן והפלסטיזים
    סגור