ויראלי

השחקנית זוכת האוסקר שתקפה את היהודים מתנצלת: "טעות איומה"

סוזן סרנדון שאמרה בהפגנה פרו פלסטינית שיהודים שחשים פחד מבינים כעת איך זה מרגיש להיות מוסלמי במדינה הזו, חוזרת בה: "הניסוח הזה היה טעות איומה, כיוון שהוא מרמז שעד לאחרונה יהודים היו זרים לרדיפות, כשההיפך הוא הנכון"
מערכת ice | 
סוזן סרנדון (צילום ויקיפדיה)
כשבועיים לאחר התבטאותה האנטישמית של השחקנית זוכת האוסקר סוזן סרנדון ("תלמה ולואיז"), התנצלה על אמירתה והודתה שהיתה "טעות איומה".
בהפגנה פרו-פלסטינית אמרה סרנדון (77) כי "יהודים שחשים פחד היום מקבלים טעימה מאיך זה מרגיש להיות מוסלמי בארצות הברית". בעקבות דבריה המקוממים, הודיעה סוכנות האמנים ההוליוודית UTA כי היא מפסיקה לעבוד עמה.
 
בפוסט שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה כתבה השחקנית כעת: "לאחרונה השתתפתי בהפגנה שנועדה להעלות את המודעות למשבר ההומניטרי בעזה ולקרוא להפסקת אש. לא תכננתי לדבר אבל הוזמנתי לעלות על הבמה ולומר כמה מילים. אמרתי שיהודים אמריקניים מקבלים טעימה של איך זה להיות מוסלמי במדינה הזו, נתון לעיתים קרובות כל כך לאלימות. הניסוח הזה היה טעות איומה, שכן הוא מרמז שעד לאחרונה יהודים היו זרים לרדיפות, כשההיפך הוא הנכון.
 
"כפי שכולנו יודעים, היהודים סובלים ממאות שנים של דיכוי ורצח עם באירופה, ועד הירי בבית הכנסת עץ החיים בפיטסבורג, שממשיכה עד ימים אלו. אני מתחרטת מעומק לבי על שהמעטתי באירועים אלו ופגעתי באנשים בדבריי. המטרה שלי הייתה להזדהות עם המאבק נגד שנאה מכל הסוגים ואני מצטערת על שנכשלתי בכך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה