ויראלי

אדל בספלוב מעוררת סערה: "מפחדת שילדיי יהיו בגן עם ילדים ערבים"

בספלוב כתבה בין היתר: ״בואו נעשה את זה נורא פשוט. אם זה לא היה המצב של היום, אף אחד לא היה מדבר ולא אומר מילה אבל מבחינתי ילד ערבים הורים ערבים, לא יכולים להיות בגן של הילדים שלי״, ואיך הגיבה לסערה שהציתה?
מערכת ice |  5
אדל בספלוב ובתה למותג ADA (צילום יחצ)
הסכסוך היהודי-ערבי מגיע גם לגני הילדים? על פי תיעוד בלעדי שפרסם ערן סוויסה, כתב הרכילות והתרבות של ישראל היום, בהודעה ששלחה אדל בספלוב בקבוצת הורי הגן הרוסי בו רשומים גם ילדיה, היא מבקשת להוציא את הילדים הערבים ממנו.
בספלוב כתבה בין היתר: ״בואו נעשה את זה נורא פשוט. אם זה לא היה המצב של היום, אף אחד לא היה מדבר ולא אומר מילה אבל מבחינתי ילד ערבים הורים ערבים, לא יכולים להיות בגן של הילדים שלי״.
 
עוד הסביר: ״גם המחבל שביצע בשבוע שבר פיגוע בירושלים היה ערבי ישראלי ולא בא לי את זה. אנחנו רוב בגן ואני אחליט שלא יהיה לי ילד ערבי בגן ולא הורים ערבים ועד שהיא לא תבין את זה אני גם אדבר איתה״. לדברי סויסה, הורים בגן ראו את ההודעה שנשלחה לאחר שהגיע זוג הורים ערבים עם בתה להסתגלות. מדובר בגן לפעוטות שנמצא בתל-אביב.
בספלוב מסרה בתגובה: ״אני מאוד מתנצלת. אין לי דברים רעים להגיד על ערביי ישראל, אבל הפיגועים שהיו עכשיו בישראל נעשו על ידי ערבים ישראלים ואני מפחדת שכרגע הילדים שלי ילכו לגן עם ילדים והורים ערבים. אנחנו בתקופה מלחיצה ואני לא רוצה לשבת בבית בחרדות על הילדים שלי. זו האמת״.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    גם אותך אדל לא רוצים בגן את מפחידה את הילדים (ל"ת)
    דליה 12/2023/04
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 4.
    פרוגרסיבים חסר מוח
    דוד 12/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שחושב שהיא לא צודקת מוכן להיות יהודי הטוב ולהביא את ילדים ערבים ואת כל ערבים לביתו אבל שלא יבקש אחר כך לסכן את חיילים שלנו בשביל להציל אותו או שלא יבקש שנשחרר אותו מהשבי נקודה
    סגור
  • 3.
    אין" סכסוך" כשם שלא היה סכסוך בין יהודי אירופא לגרמניה
    גדעון ארליך 12/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא צודקת ב 100%.
    סגור
  • 2.
    צודקת בכל מילה
    נירה ממגדלים 12/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 3
    גם אני לא מסכימה שנכדי, כשיבואו יהיו בגן עם ערבים!! אין לערבים מקום בחברה האנושית!!!
    סגור
  • 1.
    אין אמונה בערבים !
    ישראלי 12/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 3
    צודקים ההורים . לא מעוניינים בגן יהודי עם עדה שלא מסכימה לקיום מדינת ישראל . האמנה של ערביי ישראל- כמו הפתאח- כמו החמאס ! האיסלם רוצה לשלוט כאן ובעולם !
    סגור