ויראלי

עמית סגל בסטורי: המנורה ממוזיאון גוש קטיף שבה לרצועת עזה

העיתונאי עמית סגל פרסם אתמול בסטורי שלו באינסטגרם על חנוכייה שהוצבה במוזיאון קוש קטיף לאחר ההתנתקות בשנת 2005, וכעת הוחזרה למקום בו הייתה ברצועה
מערכת ice | 
עמית סגל (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
מלחמת חרבות ברזל נוגעת בעצבים החשופים של מי שגורש מרצועת עזה במהלך ההתנתקות בשנת 2005, מאחר וחלקם נמצאים כעת בין לוחמי צה"ל וכוחות הביטחון שכרגע נלחמים באותה רצועה ממנה גורשו מבתיהם.
פרסומים רבים ברשתות החברתיות מצביעים על הסנטימנט של אותו ציבור לשוב לבתיהם, אך כרגע ולפי הצהרות המנהיגים בישראל, זה לא מתוכנן לקרות. העיתונאי עמית סגל פרסם בחשבון האינסטגרם שלו שתי תמונות של מנורה שהייתה בבית כנסת ביישוב נצרים, עד שפונה במסגרת ההתנתקות, כאשר לאחר מכן הוצבה המנורה במוזיאון גוש קטיף.
 
בתמונה הראשונה שפרסם סגל נראית המנורה כאשר מורידים אותה מבית הכנסת, לפני פינוי היישוב ב-2005. בתמונה השנייה שפרסם העיתונאי נראה חייל שעומד לפני אותה מנורה, לאחר שזו הושבה למקום בו היה היישוב נצרים, ברצועת עזה.

מתוך הסטורי של עמית סגל באינסטגרם
נושא ההתנתקות הוא אחד הנושאים המדוברים ביותר במהלך המלחמה, מאחר והוא נוגע בליבת הוויכוח על הגישה הביטחונית כלפי רצועת עזה, כאשר מצד אחד נמצאים המפונים והמתנגדים להתנתקות, שאומרים כי הגישה של מתן שטחים לא מביאה שקט ומצד שני, נמצאים מי שאומרים כי אין סיבה להקים יישובים בשטחים עוינים וכי הדבר יכול ליצור מתיחות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה