ויראלי

חיים כהן במהלך חריג: זה מה שיעשה ביום שישי הקרוב

באינסטגרם שלו השף האהוב כתב: "ביום שישי נצא בשיירה של קבריולטים לפקיעין ולינוח ג׳ת לחבק את משפחות הנופלים ואולי גם בסוף נגיע לזה שמבטלים את חוק הלאום..", בתגובות קצת פחות הסכימו איתו
מערכת ice | 
חיים כהן מוזיאון חולון (צילום לנס הפקות)
חיים כהן דואג מאז תחילת המלחמה, להתגייס על מנת לסייע לזוגות שחתונתם בוטלה בשל המלחמה. כהן, חיתן את בני הזוג ואף הכין את כל האוכל באירוע ובמקביל לא הפסיק להאכיל חיילים רעבים בשטח. אמש (ראשון) הוא העלה מסר חשוב מבחינתו בנוגע לחיבור במדינה בין היהודים לדרוזים שנלחמים כתף אל כתף.
באינסטגרם שלו הוא כתב: "ביום שישי נצא בשיירה של קבריולטים לפקיעין ולינוח ג׳ת לחבק את משפחות הנופלים ואולי גם בסוף נגיע לזה שמבטלים את חוק הלאום..", בתגובות קצת פחות הסכימו איתו.
 
רק לפני כמה שבועות, יו"ר הכנסת אמיר אוחנה כתב על אירוע המרגש בו חיתן כהן זוג חיילים בחשבון ב-X (טוויטר לשעבר): "ברגעים אלה, באחד מקיבוצי העוטף: השף חיים כהן, שברגיל הוא שף תל אביבי, כוכב ריאליטי ושף הכנסת התגייס בהתנדבות כמו רבים וטובים למען החיילות והחיילים של כולנו".
 
אוחנה המשיך וכתב: "הערב, הוא חיתן לוחם גדס״ר עם בחירת ליבו, לאחר שחתונתם נדחתה פעמיים בשל המלחמה - והאכיל ושימח שתי פלוגות (בהן גם אביב סבג, יועצי היקר). איזה איש. וברכות לזוג הצעיר!".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה