ויראלי

אופירה וברקו הפכו ללעג ברשת: מי שמח על הורדת התכנית?

הידיעה המפתיעה על סיום השותפות והורדת התכנית של הצמד מלוח השידורים עוררה סערה ותגובות מקיר לקיר, אחת המגיבות הייתה לא אחרת מאשר דניאל גרינברג, וזה מה שהיא חושבת על הורדת התכנית של הצמד
מערכת ice |  2
אופירה אסייג אייל ברקוביץ (צילום יחצ)
לאחר שלא שודרה מאז פרצה מלחמת חרבות ברזל בבוקר ה-7 באוקטובר, לאחרונה נודע על ההחלטה לסיים את התכנית של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' ביום שישי בקשת. הידיעה עוררה סערה גדולה ברשתות החברתיות, וגולשים משני הצדדים הגיבו בכמויות אדירות לטלטלה הטלוויזיונית.
תגובות רבות לידיעה היו ציניות ולעתים ממש לעגו לצמד, כאשר חלק מהמגיבים הביעו את שמחתם וסיפוקם מהעובדה שהשניים לא ישדרו יותר יחד. יבגני זרובינסקי פרסם אתמול (חמישי) פוסט בחשבון האינסטגרם שלו, בו הוא לועג לצמד. זרובינסקי כתב בהומור: "תמיד זוכרים ולא שוכחים. בקידוש בשישי הקרוב כולנו משאירים 2 כסאות ריקים לזכר אופירה וברקו".
 

מי שהגיבה לפוסט של זרובינסקי היא לא אחרת מאשר בת זוגו של הזמר המצליח אייל גולן, דניאל גרינברג, אשר הביעה את סיפוקה מהעובדה שהצמד לא ישדר יותר. גרינברג הגיבה וכתבה: "ונאמר ישתבח שמו לעד".
 
אפשרויות רבות למחליף לברקוביץ' הועלו ברשת, במיוחד על ידי גולשים ציניים שנהנו מה"ניים דרופינג" ואחת האפשרויות שהציע הראפר יואב אליאסי ("הצל"), היא הפרופסור אמיר חצרוני, שאף הגיב להצעה בסגנונו המוכר וכתב: "הפעם הצל צודק. אני קורא לאופירה אסייג (שחסמה אותי ולכן אינני יכול לתייגה) לשים מאחור את מחלוקות העבר! אמנם היא מרוקאית מדימונה עם תעודת בגרות (במקרה הטוב) בעוד אני פרופסור אירופאי דובר גרמנית - אך יש לנו מטרה משותפת: לשלוח את ביבי למעשיהו".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הבעיה איתם זה שהם צועקים ביחד לאורך כל התוכנית שלהם
    עילי 12/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולא ניתן להבין את התוכן באמת..חחח
    סגור
  • 1.
    הם תת רמה
    אזרח 12/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שניהם תת רמה שזכו להצלחה רק בשל היותם במה ( בהמית ודודה) להשתלחות בנתניהו. ועוד לחשוב שבמקביל לתוכניתם משדר קובי מידן תוכנית מסוגה עילית ( גם אם לא מסכים לדעותיו הפוליטיות) .
    סגור