ויראלי

עסק מלוכלך: המנקה חילקה חשבוניות פיקטיביות ב-9.4 מיליון שקל?

מרווה ארמילאת, תושבת בני עיש, ניהלה ביד רמה את חברת "אמינאר מנפאוור" שסיפקה שירותי ניקיון כללי למשרדים. אלא שעל פי כתב האישום שהוגש נגדה, מסתבר כי קיבלה מסמכים הנחזים לחשבוניות מס, וערך המע"מ המגולם בהן עמד על 1.6 מיליון שקל. כיצד תפעל רשות המסים?
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום freepik, shutterstock)
ניקיון זה עסק משתלם? תשאלו את את מרווה ארמילאת, תושבת בני עייש, מנהלת חברת "אמינאר מנפאוור שעוסקת במתן שירותי ניקיון כללי לבניינים. ארמילאת מואשמת בהתחמקות מתשלום מסים בסכום של מעל ל-1.6 מיליון שקל. היא מואשמת בניכוי חשבוניות פיקטיביות וניהול פנקסי חשבונות כוזבים.
כתב אישום שהוגש לבית המשפט השלום באשדוד כנגד ארמילאת והחברה ופורסם אמש (רביעי), חושף כי ארמילאת קיבלה מסמכים הנחזים להיות חשבוניות מס על שמות עסקים שונים, מבלי שעסקים אלו עשו או התחייבו לבצע שירותים עבור חשבוניות אלו. מדובר ב-168 חשבוניות פיקטיביות, אשר סכומן עמד על 9.4 מיליון שקל, וערך המע"מ המגולם בהן עמד על 1.6 מיליון שקל.
 
לצד זה, ארמילאת ניהלה פנקסי חשבונות כוזבים. כל זאת במטרה להקטין בכזב את תשלומי המע"מ של החברה. רשות המסים מיוצגת בתיק ע"י עו"ד נופר חן מולאי מהמחלקה המשפטית מע"מ אשדוד, בעקבות חקירה של מחלקת ביקורת מע"מ אשדוד, בסיוע מחלקת חקירות מע"מ ירושלים. החקירה בפרשה עודנה נמשכת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה