ויראלי

כוכב מה קשור חשף: ריהאנה זרקה אותי בשביל כריס בראון

סיפור מטורף בפודקאסט של השלישייה, שלום מיכאלשווילי סיפר: "אנחנו רוקדים ונהיה ממש מעגל סביבנו, ממש סצנה. אני אומר לעצמי אוקי 'ריהאנה מיכאלשווילי' נשמע דווקא לא רע, נכנס כריס בראון עם כל הפמלייה שלו כשריהאנה בפנים, רוקדת על הברך שלי!! היא דחפה אותי, ממש דחפה אותי ואני מנסה להיכנס חזרה למעגל, אבל כלום לא עזר"
מערכת ice |  1
שלישיית מה קשור
הפודקאסט החדש של שלישיית מה קשור ממשיך לספק כותרות ואמש (חמישי), התארחה בו בר רפאלי. רפאלי, שזכורה כחברה קרובה מאוד של הקומיקאים והיא חשפה בפודקאסט צדדים מעניינים על ימיה בהוליווד, אבל מסתבר שסיפור מעניין לא פחות שייך לשלום מיכאלשווילי וכמה קרוב היה להיות בן זוג של ריהאנה
מיכאלישווילי סיפר את הרגעים המדהימים שחווה לפני 15 שנה: "אני נוסע לניו יורק עם שתי חברות ממש טובות שלי. נכנסים למועדון, יש ערב מוזיקה שחורה, אנחנו רוקדים ואנחנו הלבנים היחידים במועדון. בקיצור, הלכתי להביא בירה ואני חוזר עם ארבע כוסות. אני חוזר ולא רואה כלום כי התאורה חשוכה. פתאום מישהי לוקחת לי כוס מהיד ומתחילה לרקוד איתי ואני מתחיל לרקוד איתה ואומר 'יאללה סבבה'".
 
עוד הוא סיפר: "פתאום אני רואה שנהיה מעגל קטן סביבנו. נשבע לכם אל תצחקו עלי, אמרתי שזאת או ריהאנה או ביונסה. זה היה מזמן לפני איזה 15 שנה. בקיצור אנחנו רוקדים ונהיה ממש מעגל סביבנו, ממש סצנה. אני אומר לעצמי אוקי 'ריהאנה מיכאלשווילי' נשמע דווקא לא רע".
לאחר מכן הגיע הקטע הפחות נעים: "ואז פתאום, נפסקת המוזיקה ואני שומע את הדיג'יי במועדון אומר- 'Ladies and Gentleman Chris Brown is in the house'. נכנס כריס בראון עם כל הפמלייה שלו כשריהאנה בפנים, רוקדת על הברך שלי!!".
לסיום הוא חשף: "היא דחפה אותי, ממש דחפה אותי ואני מנסה להיכנס חזרה למעגל, אבל כלום לא עזר. יום למחרת אני קם בבוקר, כל הכותרות בעיתונים - 'כריס בראון וריהאנה חזרו'. זה יכול להיות רגע מריהאנה מיכאלשווילי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גורנישט
    תולעת 01/2024/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    "ממש" עניין תקשורתי.רקד במעגל וגם לא היה בטוח עם מי.בא כריס בראון,והבחורה העיפה אותו לקיבינימט.אין לכם על מה לדווח.מכל שטות עושים כותרת..אתם בושה!
    סגור