עסקי ספורט

אורי ששון משיק מיזם עסקי חדש: "תחושת סיפוק אדירה"

אורי ששון, ג'ודקא עבר, זוכה שתי מדליות ארד אולימפיות ופעמיים סגן אלוף אירופה, בישר היום על מיזם חדש עליו עבד לאחרונה ויראה אור בקרוב: קורס דיגיטלי, שיעסוק בחוסן מנטלי ויבוסס על חוויותיו כספורטאי
רוני שיינר |  4
אורי ששון (צילום יח"צ)
אורי ששון פרש מהג'ודו המקצועי לפני שנתיים, בהיותו בן 31. מאז עבד כמרצה והעביר סדנאות, בהן הציג תובנות מעולם הג'ודו.
עוד כשהיה ספורטאי פעיל, השתתף ששון בתוכנית "זמר במסכה" וזכה במקום השלישי והמכובד כשהוא מחופש לפלאפל. בשנה שעברה כיכב ב"מחוברים"
היום בישר ששון כי הוא משיק מיזם חדש שיעלה לאוויר בקרוב: קורס דיגיטלי, שיעסוק בחוסן מנטלי ויבוסס על חוויותיו האישיות כספורטאי.
 
ששון שיתף: "אחרי שפרשתי מקריירת הספורט המקצוענית, החלטתי שהמשימה הבאה של חיי היא לחקור לעומק את עולם החוסן המנטלי. חברתי לאנשי מקצוע בכדי להבין מה נדרש כדי לפתח חוסן ולא פחות חשוב, לטפח אותו. בעיניי חוסן הוא גורם מכריע בהגעה ליעדים, והגעה ליעדים זו תחושת סיפוק אדירה. וממכרת, מניסיון".
ששון המשיך וסיפר: "העברתי הרצאות ולמדתי שהרצאה של שעה יכולה לרגש, יכולה לגעת בכל מני טריגרים, יכולה לגרום לעוררות מסוימת. אבל גם מהר מאוד הבנתי שאם אני רוצה להשפיע יותר, אני צריך יותר מחשבה, להעמיק יותר, למצוא בשיניים את הכלים שעזרו לי להצליח ולנסות להנגיש לכם אותם בצורה הנוחה ביותר".  
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    יש אבל
    מישהי שיודעת 04/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נכון, עושה רושם של מישהו לרוץ איתו את המרתון של החיים, אבל...יש שלוש כוכביות אדומות, נחילי בנות המין הנשי שמריירות רק למראהו, בלי לנסות להבין אפילו מי הבנאדם, מוציאות את החשק.
    סגור
  • 3.
    אלוף
    מישהו 02/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחלה גבר, מקצוען
    סגור
  • 2.
    חתיך (ל"ת)
    אחת 02/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אורי בחור מעורר השראה. אשמח לנסות ולהתרשם (ל"ת)
    איילת 02/2024/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור