עסקי ספורט

דרמה בספרד: ריאל כבשה, אך השופט סיים את המשחק וביטל את השער

בסיום משחק דרמטי ביותר של ריאל מדריד נגד ולנסיה, ג'וד בלינגהאם נגח את הכדור לרשת, בדקה ה-99, אך השופט שרק לסיום המשחק 2 שניות לפני. בלינגהאם ושאר שחקני מדריד התנפלו על השופט בסיום המשחק 
מערכת ice | 
שחקני ריאל מדריד (צילום הטוויטר הרשמי של ריאל מדריד)
אמש, (שבת) ריאל מדריד מוליכת טבלת הליגה הספרדית התארחה במשחק חוץ נגד ולנסיה מהמקום התשיעי. המשחק היה מאוד דרמטי והתחיל משני שערים לא צפויים של ולנסיה שהעניקו לה 2:0, לאחר מכן כוכב ריאל מדריד, ויניסיוס ג'וניור כבש צמד שהחזיר את ריאל למשחק וקבע 2:2.
אך רגע השיא במשחק הגיע בדקה ה-99, לאחר מעל 8 דקות של תוספת זמן, ברהים דיאז, קשרה של מדריד, הרים את הכדור לרחבה וג'וד בלינגהאם נגח לשער וכבש, רק שהשופט שרק לסיום המשחק 2 שניות לפני שבלינגהאם כבש, בזמן שהכדור היה באוויר.
 
השריקה הזו שנויה במחלוקת וכבר הספיקה לעשות רעש וכותרות בכל ספרד, כבר בסיום המשחק, שלל שחקני ריאל מדריד התנפלו על השופט ולא האמינו ששער הניצחון לא נחשב, מה שגרם להרחקתם של בלינגהאם ורודיגר שיחמיצו את המשחק הבא של הבלאנקוס. 
מאז סיום המשחק, הרשת לא מפסיקה לגעוש ושחקני ריאל לא שותקים לאחר פסילת השער, הקשר הצרפתי, אורליאן טשאומני צייץ בחשבון ההטוויטר שלו, "זה מביך".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה