עסקי ספורט

סאגת אוהדי בני סכנין ומנשה זלקה מחריפה: העונש שקיבלה הקבוצה

לאחר שאוהדי בני סכנין קראו קריאות בוז לעברו של שחקן הכדורגל מנשה זלקה וביזו את המנון המדינה, קבוצת הכדורגל בני סכנין צפויה לעמוד לדין. מנשה זלקה, התייחס להתנהגותם המחפירה של אוהדי סכנין: "זה בושה, הם ביזו את ההמנון של המדינה"
מערכת ice |  2
כדורגל (צילום shutterstock, freepik)
לאחר שאוהדי בני סכנין קיללו וקראו קריאות בוז לעברו של שחקן הכדורגל של הפועל חדרה, מנשה זלקה בזמן ההמנון "התקווה", אתר החדשות "ynet" חושף לראשונה כי קבוצת הכדורגל בני סכנין צפויה לעמוד לדין בשל התנהגותם המבישה של אוהדיה לאחר שביזו את ההמנון התקווה. 
אותו אירוע חריג, התקיים אתמול בערב (שבת) לפני המשחק בין קבוצת בני סכנין להפועל חדרה. אוהדי סכנין, קראו קריאות בוז לעברו של הכדורגלן מנשה זלקה ואף קיללו אותו, בשל העובדה כי שחקן הכדורגל של הפועל חדרה התגייס למילואים החל מה-7 באוקטובר. בעקבות התנהגותם הבזויה של אוהדי סכנין, החליט זלקה להגיב לכך לאחר סיום המשחק, שבו זכתה קבוצתו 0:1 לקבוצת בני סכנין. 
"מגיע לקהל ומגיע למועדון הזה, עבדנו קשה וזה היה מתוק ואני שמח על כך. אוהדי סכנין רוצים לקלל שיקללו, אבל מה שהיה פה בהמנון זה בושה והם ביזו את ההמנון של המדינה", ציין זלקה.
עוד הוסיף שחקן הכדורגל: "זה מכעיס מאוד, לא מעט לוחמי צה”ל נלחמים עכשיו והרבה משפחות אבלות, זה בושה, מה שעשו לי לא מעניין, יש לי עור של פיל, אבל כואב לי על אנשים אחרים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ביזיון
    sam 03/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אוהדי סכנין לא מסוגלים להתנהג כיאות במגרשי הכדורגל במדינה דמוקרטית ... אין בעיה, אישית אני ממליץ להם לקנות כרטיסים באותו המטוס של הרב הראשי יצחק יוסף ויטוסו אתו למדינה שיבחר עבור כל מי שלא רוצה לחיות פה.
    סגור
  • 1.
    לא שיוכים
    דוד 03/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אוהדי בני סכנין לא באים לספורט בשבילם זה יהודים נגד ערבים וההפךלכן שר הספורט צריך לחפש לסכנין מסגרת אחרת שתתאים יותר לסכנין.
    סגור