עסקי ספורט

ברצלונה סירבה ל-200 מיליון יורו - מי השחקן המבוקש?

למרות חובה העצום של ברצלונה שמסתכם במאות מיליוני יורו הקבוצה הקטלונית סירבה למכירה של שחקן צעיר ומבטיח במאות מיליוני יורו - והוא רק בן 16
מערכת ice | 
צאבי (צילום X (טוויטר): @FCBarcelona)
לאמין ימאל הוא בין השמות החמים בכדורגל העולמי והוא הצליח בגיל 16 בלבד לעניין את הקבוצות הגדולות באירופה. כעת מתברר כי קבוצה אירופית גדולה הייתה מוכנה להשקיע סכום חריג בכוכב הקבוצה שעלה לבוגרים רק בתחילת השנה.
במשך כל תקופת חלון ההעברות היו דיווחים שונים על כך שפריז סן-ז'רמן הצרפתית התעניינה בו וכעת מתברר סכום העסקה החריגה. בפודקאסט הרשמי של מועדון הפאר הקטלוני ז'ואן לאפורטה, נשיא המועדון, אישר כי במועדון סירבו להצעה של כ-200 מיליון יורו על השחקן.
 
"סירבנו כי אנחנו סומכים עליו ומאמינים בפוטנציאל שלו. לא הרגשנו צורך למכור." באשר למשבר הכלכלי בו נמצאת הקבוצה שיכול היה להצטמצם משמעותית אם העסקה הייתה יוצאת לפועל לאפורטה אמר: "אנחנו בתהליך החלמה מבחינה כלכלית וכבר רואים את האור בקצה המנהרה."
עד כמה ההצעה של פ.ס.ז הייתה חריגה? במידה והמועדון היה מסכים למכור את השחקן הצעיר זו הייתה הופכת להיות המכירה השנייה בגודלה בהיסטוריה, מיד אחרי ה-222 מיליון יורו שפ.ס.ז שילמה לברצלונה בשנת 2017 על מנת להעביר אליהם את ניימאר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה