עסקי ספורט

כוכב מכבי ת"א מקבל כבוד היסטורי: יהפוך לחתן פרס ישראל

מיקי ברקוביץ' הוא חתן פרס ישראל בתחום ספורטאים מצטיינים. במהלך הקריירה העשירה שלו, ברקוביץ' זכה במגוון עשיר של תארים, מדליות ופרסים לאורך הקריירה שלו והוביל את מכבי ת"א בכדורסל ואת נבחרת ישראל להישגים פורצי דרך והצעיד את הכדורסל הישראלי לקדמת הבמה העולמית
מערכת ice | 
מיקי ברקוביץ' (צילום פלאש 90/ משה שי)
הישג מרגש לאחד מגדולי הספורטאים בתולדות המדינה. שר החינוך, יואב קיש, בישר היום (שלישי) כי מיקי ברקוביץ', מגדולי הכדורסלנים הישראלים, הוא חתן פרס ישראל לשנת תשפ"ד בתחום ספורטאים מצטיינים.
במהלך הקריירה העשירה שלו, ברקוביץ' זכה במגוון עשיר של תארים, מדליות ופרסים לאורך הקריירה שלו והוביל את מכבי ת"א בכדורסל ואת נבחרת ישראל להישגים פורצי דרך והצעיד את הכדורסל הישראלי לקדמת הבמה העולמית. 
 
חברי וחברות ועדת הפרס ציינו בנימוקיהם למתן הפרס כי ברקוביץ' הפך לאגדה בספורט הישראלי בשל הישגיו הגדולים ויוצאי הדופן בענף הכדורסל, הן ברמה האישית והן ברמה הלאומית, ונחשב לגדול כדורסלני ישראל בכל הזמנים. עוד ציינה הוועדה כי ברקוביץ' השפיע באופן עצום על הספורט בישראל ושימש כשגריר של ישראל באמצעות הספורט בכל העולם.
ברקוביץ' נחשב לדמות מופת מעוררת השראה בכל  בית בישראל למבוגרים ולצעירים כאחד, בשל הצטיינותו בספורט, אופיו ומורשתו המלווה אותנו עד היום, שנים אחר פרישתו ממשחק פעיל. יו"ר ועדת הפרס הוא שחקן העבר אלי אוחנה, וחברי ועדת הפרס  הם פרופ' רוני לידור, מירי נבון ונטע ריבקין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה