עסקי ספורט

כוכב ריאל מדריד חושף: "כמעט חתמתי בליברפול ב-3 מיליון יורו"

רודריגו גואש, הכנף הברזילאי של ריאל מדריד, חושף כי ב-2017, היה קרוב לחתימה בליברפול שהייתה מוכנה לשלם עליו 3 מיליון יורו, אך דחה את ההצעה הזו כי הוא היה מעוניין להמשיך בקבוצתו אז, סנטוס
מערכת ice | 
שחקני ריאל מדריד (צילום הטוויטר הרשמי של ריאל מדריד)
רודריגו גואש, אחד השחקנים החשובים בסגל של קבוצת הפאר ריאל מדריד, משחק כיום בהתקפה לצידו של ויניסיוס כשחקן מפתח בקבוצה שהוביל אותה ללא מעט הישגים חשובים והגיע למשחקים חשובים. 
לפני שעבר לריאל מדריד, רודריגו שיחק בסאנטוס הברזילאית, שם התגלה הכישרון האדיר של הכוכב. כבר ב-2017, כשרודריגו היה רק בן 16 ושוויו היה מוערך ב-100 אלף יורו בלבד, ליברפול זיהתה את הפוטנציאל של הנער והציעה לסאנטוס לרכוש את השחקן ב-3 מיליון יורו. העסקה הייתה קרובה לחתימה, אך רודריגו סרב כי היה מעוניין לסיים את לימודיו ולהמשיך לשחק בסאנטוס. 
 
רודריגו אמר: "זה לא יצא לפועל כי אמרתי לא, רציתי להשאר בסאנטוס, לעשות היסטוריה, לסיים את הלימודים ולאחר מכן לעזוב.אפילו שההצעה מליברפול הייתה טובה מאוד".
רודריגו וקבוצתו ריאל מדריד יפגשו מחר (שלישי), את מנצ'סטר סיטי בשלב רבע גמר ליגת האלופות למפגש ענק בסנטיאגו ברנבאו, מדריד היא מלכת המפעל ומנצ'סטר סיטי מגיעה בתור הזוכה הטרייה שרוצה לשמור על התואר. זהו כנראה המשחק הגדול ביותר מבין כל ההגרלות הענקיות בשלב זה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה