עסקי ספורט

סערת רימוני העשן בבלומפילד: המשטרה חושפת את החשוד במעשה

במשחק הכדורגל בבלומפילד שהתרחש במוצ"ש, המשטרה הצליחה לתפוס יותר מ-20 רימוני עשן. כעת, מודיעה המשטרה, כי צלם במועדון הכדורגל הוגדר כחשוד בהברחת רימון העשן למתחם. החשוד הובא לחקירה ובית המשפט האריך את מעצרו עד סוף החודש

מערכת ice | 
רימוני עשן (צילום דוברות המשטרה)
לאחר שאתמול (מוצ"ש) דווח כי המשטרה תפסה יותר מ-20 רימוני עשן שהוסלקו למתחם איצטדיון בלומפילד, היום מכריזה המשטרה כי היא עצרה עובד מועדון כדורגל שחשוד בהברחתם.
בפעולות חקירה מהירות ומקצועיות, אותר חשוד צלם של מועדון כדורגל אשר על פי החשד הבריח רימוני העשן צבאים רבים לאיצטדיון. בעקבות כך, הודיעה המשטרה היום (ראשון) כי הובא לחקירה בתחנת יפו והיום בית המשפט החליט להאריך את מעצרו עד לתאריך 30.4.24.
כזכור, אתמול (מוצ"ש) דיווחה המשטרה כי כחלק מהיערכותה למשחק הכדורגל שהתקיים באיצטדיון בלומפילד, היא הצליחה לאתר יותר מ-20 רימוני עשן שהוסלקו על ידי אוהדים. על פי הדיווח, צוין כי חלק מהרימונים אותרו בשירותים ואילו חלק אותרו באזור היציעים.
מדוברות המשטרה נמסר בתגובה: "לצערנו שוב אנו רואים חלק קטן של אוהדים שבאים למגרשים עם כוונות לאלימות הכוללת הפעלה של אמצעים פירוטכנים מסוכנים העלולים לסכן חיי אדם ולא צפייה במשחק כדורגל, הודות לפעילות נחושה של השוטרים הצלחנו למנוע החדרה של כמות גדולה של אמצעי בעירה למגרש ולחנק של הצופים".
עוד ציינה משטרת ישראל, כי היא תפעל באפס סובלנות כלפי כל התנהגות אלימה העלולה לסכן חיי אדם והוסיפה: "אנו נפעל ביד קשה עם פורעי החוק ונמצה עימם את הדין עד תום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה