עסקי ספורט

ברק בכר הגיע להסדר משפטי עם הכוכב האדום: יוותר על מיליונים?

המאמן הישראלי הגיע להסכמות עם הכוכב האדום בלגרד, קבוצתו הקודמת שפיטרה אותו במהלך העונה, לאחר שהגיש נגדה תביעה בגין חובות ואי הסדרה בשכרו
מערכת ice | 
ברק בכר (צילום אינסטגרם barakbachar@)
לקראת הקדנציה השנייה שלו כמאמן מכבי חיפה בעונה הבאה, ברק בכר סגר פרק משמעותי בחייו כשהגיע להבנות עם נציגי הכוכב האדום, הקבוצה הקודמת שאימן ותבע. בפני הכוכב עמדה תביעה גדולה שהגיש נגדה בעקבות חובות ואי הסדרה בשכרו כמאמן הקבוצה.
 
שני הצדדים שוחחו והגיעו להסכמות שיאפשרו להם לשחק באירופה בשנה הבאה. בכר הסכים לקבל את השכר שנותר לכוכב לשלם במספר תשלומים וויתר על הרצון לתבוע על עוגמת נפש ופיטורים שלא כדין.
כזכור, בכר חתם על חוזה של 1.2 מיליון יורו לשלוש שנים. הסכסוך המשפטי החל לאחר שהמנהל הספורטיבי של הקבוצה, זבדרן טרזיץ', אמר לאחר הפיטורים של בכר שהקבוצה הסרבית תפסיק לשלם לו משכורת אם ימצא קבוצה אחרת לאמן.
כזכור, מכבי חיפה הודיעה כי בכר יאמן את הקבוצה בעונה הבאה. בכר יחתום על חוזה לשנתיים הבאות, 2024/25 ו-2025/26, ומסאי דגו סיים את תפקידו. בכר יגיע לצד מאמן השוערים גיא וייזינגר, האנליסט אדם דויד והיועץ המנטלי דני ענבר. דרור שמשון ואורי הראל ימשיכו כמאמני הכושר, ושחר וייזינגר עשוי להישאר בצוות. "נדע להפרד ממסאי דגו כראוי בסיום העונה", מסרו בקבוצה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה