עסקי ספורט

רוטנשטיינר נפרד מנבחרת ישראל. זה הסכום האסטרונומי ששולם לו

המאמן האוסטרי סיים כצפוי את תפקידו כמאמן הנבחרת לאחר הכישלון במוקדמות המונדיאל ומספר תוצאות מביכות שהחזירו את ישראל כמה שנים לאחור. מה העלויות להתאחדות ועד מתי ימשיך לקבל משכורת?
מערכת ice | 
וילי רוטנשטיינר (צילום פייסבוק/ וילי רוטנשטיינר)
לאיש לא היה ספק באשר לסיום דרכו של וילי רוטנשטיינר לאחר הכישלון המהדהד של נבחרת ישראל במוקדמות המונדיאל, וכל שנותר הוא לתהות לגבי המועד הרשמי בו יודיעו הצדדים על פרידה. השבוע זה אכן קרה, כשהמאמן הלאומי סיים את תפקידו ועוזרו מרקו בלבול ינהל את משחקי הידידות הקרובים מול גרמניה ורומניה עד מינויו של מאמן קבוע.
הצד המעניין, שלא לומר המקומם בגזרת המאמן האוסטרי הוא השכר האסטרונומי ששולם לו, וימשיך להיות משולם עד לחודש מאי הקרוב בהתאם לחוזה עליו חתם מול ההתאחדות לכדורגל. רוטנשטיינר הרוויח במסגרת תפקידו כ-3 מיליון שקל ברוטו לשנה, בכלל זה טיסות, רכב ושכר דירה שמומנו כולם על ידי ההתאחדות.
אם מביאים בחשבון שהרומן בין הצדדים החל אי שם ביוני 2018, כאשר תחילה הוא מונה למנהל הטכני של הנבחרת וכשנתיים מאוחר יותר החליף בתפקיד המאמן את אנדי הרצוג, עלותו הכוללת של רוטנשטיינר להתאחדות עומדת על כ-11.3 מיליון שקל – סכום דמיוני ואפילו מופרך בהתחשב בתוצאות שהשיג, שלדעת רבים דרדרו את הנבחרת ולא קידמו אותה.
 
אגב, לסכום הנ"ל יש לצרף הוצאות כבדות שמימנו את הצוותים המקצועיים המתחלפים שסייעו לרוטנשטיינר בעבודתו בשנים בהן עבד בישראל, כשעלותם מוערכת בכמה מילוני שקלים נוספים.  
רוטנשטיינר התייחס לעזיבתו ואמר: "הייתה לי תקופה נפלאה בישראל ונהניתי כמעט מכל יום, למעט תקופת הלחימה. פגשתי אנשים חמים והעבודה שלי כאן תרמה לי ברמה האישית והמקצועית. אני גאה בעשייה שלי כמנהל טכני, כמאמן הנבחרת, בהקמת האקדמיה, בקורס הפרו, בפיתוח המאמנים ובהתקדמות הנבחרת. היו לי שלושה מנהיגים גדולים בנבחרת, הקפטן ביברס נאתכו, ערן זהבי ומואנס דאבור. עבדתי עם הרבה שחקני נבחרות והשלושה האלה מיוחדים. אני מאוכזב מכך שהחוזה לא הוארך, בעיקר כי לתחושתי הגענו לבשלות שתניב פירות בזמן הקרוב, אולי כבר בליגת האומות ביוני. אני מאחל למי שיחליף אותי ולנבחרת בהצלחה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה