עסקי ספורט

מותג הספורט הידוע מתרסק ומאבד מיליארדים

חברת הספורט פלוטון סוגרת רבעון עגום וערכה יורד ביותר מ40 מיליארד דולרים. "בזמן שהביקוש ירד, המלאי של פלוטון גדל במידה ניכרת במהלך התקופה האחרונה"
מערכת ice | 
טור דה פראנס (יח"צ) (צילום יח"צ)
חברת ציוד הספורט פלוטון ספגה מכה של 182 מיליון דולר ברבעון האחרון שהסתיים בסוף חודש מרץ, כאשר המלאי גדל אך הביקוש הצרכני לאופניים והליכונים דעך. כך עולה מדיווח של רשת CNBC. עוד עולה כי שווי השוק של החברה ירד לכ-4.5 מיליארד דולר לעומת שיא של כ-50 מיליארד דולר בתחילת השנה שעברה וכן שההפסדים של פלוטון ברבעון האחרון הסתכמו ב-757.1 מיליון דולר, בהשוואה להפסד של 8.6 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.
כמו כן המכירות צנחו ב-24% ל-964.3 מיליון דולר, נתון שמהווה על פי גוף התקשורת האמריקאי, ירידה ראשונה בהכנסות של פלוטון מאז 2019. בהתאם לכך החברה, המנוהלת כעת על ידי המנכ"ל בארי מקארתי, הציגה תחזית פסימית מהצפוי לרבעון הנוכחי שלה שיסתיים ב-1 ביוני, ואמרה שהביקוש עשוי להמשיך להיות נמוך בטווח הקרוב.
 
"בזמן שהביקוש ירד, המלאי של פלוטון גדל במידה ניכרת במהלך התקופה האחרונה והסתכם ב-1.4 ​​מיליארד דולר במאזן החברה, זאת בהשוואה ל-937.1 מיליון דולר בשנה הקודמת. מדובר במוצרים מוגמרים שנמצאים במחסנים או במעבר שיתקבלו על ידי החברה", מסרו בחברה  לפי דיווח בCNBS.
 
בתחילת השנה פורסם בערוץ האמריקאי, כי פלוטון מתכננת להקפיא את הייצור של חלק מהציוד. המנכ"ל ומייסד שותף דאז , ג'ון פולי, הגיב באומרו שפלוטון צריכה "להתאים" את רמות הייצור. ביום שלישי אמר ברי מקארתי, המנכ"ל החדש, כי החברה לא התקדמה "במידה רבה בייצור בהיקף הנכון" כפי שהיא צריכה. לדבריו, צוות שרשרת האספקה ​​של החברה, בראשותו של אנדרו רנדיך, עבד בשיתוף פעולה הדוק עם שותפים בהזמנת חלקים בעלי זמני אספקה ​​ארוכים יותר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה