עסקי ספורט

עומרי כספי במהלך מרגש: מי ייהנו מפרויקט הסיוע החדש?

מני אסייג חשף כי: "פתח קבוצת ווטסאפ קטנה יחד איתי ועם חבר שלו יזם יהודי צדיק, ושניהם אומרים לי שעל כל פניה אליי של יהודי שאין ביכולתו לרכוש תפילין, הם מממנים! מקדשי שמים ברמה של אן בי איי! שהשם ישמור אותם אמן"
מערכת ice | 
עומרי כספי (צילום פייסבוק/ עומרי כספי)
עומרי כספי הלך לכיוונים מפתיעים מאז שסיים את פרק הכדורסל בקריירה המפוארת שלו, כשהפך לישראלי הראשון ב-NBA וחזר למכבי תל אביב לסיבוב פרשיה, כאשר הפך לאיש עסקים ואיש תקשורת עם פודקאסט מבוקש במיוחד. אבל מני אסייג, יוצר שנות ה-80, חשף דבר נוסף שעושה כוכב העבר.
אסייג כתב בטוויטר שלו: "אז מה עושה עומרי כספי הספורטאי הדגול והיהודי הנפלא: פותח קבוצת ווטסאפ קטנה יחד איתי ועם חבר שלו יזם יהודי צדיק, ושניהם אומרים לי שעל כל פניה אליי של יהודי שאין ביכולתו לרכוש תפילין, הם מממנים! מקדשי שמים ברמה של אן בי איי! שהשם ישמור אותם אמן".
 
עוד כתב אסייג: "טוב, אז אחרי שהבנתם כמה יהודי מתוק עומרי כספי, תראו כמה יהודי מתוק אבא שלו", כאן הראה הודעה של שמעון כספי שכתב: "גאה בך בן שלי, יאלה כמו שהבטחת תרכוש מבטיח להניח תפילין פעם בשבוע לפחות, אבא".
רק אמש סיפר יוצר שנות ה-80 כי: "ככה מסיימים יום!!! הבחור שכל כך רצה תפילין ולא היתה לו אפשרות כלכלית, מודה לי על התרומה, ואני בסה״כ תיווכתי בינו לבין תורמת אנונימית יהודיה נפלאה. אז התודה לה. עם ישראל חי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה