עסקי ספורט

בן גביר בירך: "יאללה בית"ר! בהצלחה לברק אברמוב"

יו"ר עוצמה יהודית בירך את הקבוצה מהבירה לאחר אישור העברת הבעלות לברק אברמוב, שעדיין כפוף לאישור המשטרה והעירייה אך צפוי להציל את המועדון מירידה לליגה א': "זה הזמן להתרכז בהצלחת הקבוצה"
מערכת ice |  1
אוהדי בית"ר ירושלים (צילום פלאש 90)
כיו"ר מפלגת עוצמה יהודית, איתמר בן גביר מנסה להיות מזוהה עם בית"ר ירושלים, המועדון שמסמל בעיניי רבים את הימין במפת הכדורגל הישראלי. בן גביר, שביקר במהלך השנה האחרונה לא פעם בטדי, יש שיגידו מאהבת הקבוצה ויש שיגידו שעל מנת לעורר פרובוקציות, בירך אמש (רביעי) על ההסכם לרכישת המועדון ע"י ברק אברמוב.
"שמח שסוף סוף נמצא בעלים לבית"ר ירושלים, שהציל אותה מירידה לליגה א'" כתב בן גביר, שיודע בעצמו שההסכם עדיין לא אושר סופית וכפוף לאישור המשטרה ועיריית ירושלים. "אני מקווה שהמשטרה והעירייה יבינו את גודל החשיבות ולא יאכזבו את עשרות אלפי האוהדים של בית"ר. בהצלחה אברמוב, זה הזמן להתרכז בהצלחת הקבוצה. יאללה ביתר!".
כזכור, אמש חתם ברק אברמוב, בעלי בני יהודה בחמש השנים האחרונות, על הסכם הבעלות, במסגרתו יעביר לבית"ר ירושלים 15 מיליון שקל, שאמורים לאפשר לה מנהל תקין לפחות בשלב הראשוני ולהרים תקציב ראוי לעונה נוספת בליגת העל. למרות זאת, על פי דו"ח המשטרה שפורסם במהלך השבוע, לקבוצה מהבירה יש חובות שעומדים על כ-40 מיליון שקל, כאשר המשטרה הורתה על איסור מכירת הקבוצה כנכס של משה חוגג. 
אם זה לא מספיק, אברמוב עדיין מחכה לאישור פריסת תשלומים והקדמת מענקים מעיריית ירושלים, דבר שאם יאושר צפוי לעורר את התנגדותם של אנשי היריבה העירונית, הפועל ירושלים. בנוסף, נכון לכתיבת שורות אלה, טרם נמצא בעלים מיועד לרשת את מקומו של אברמוב בבני יהודה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    טרמפיסט עלוב
    עמי 07/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין ספק שבלי העזרה הרבה של הגביר בן גביר לא היתה נסגרת העיסקה מנדפת הריח הטוב כל כך
    סגור