עסקי ספורט

אבי גרייניק זועם על פרשת אצילי ומיכה: "חוסר צדק"

אבי גרייניק תקף את מכבי חיפה על כך שהיא ממשיכה לתת לעומר אצילי לשחק בקבוצה למרות פרשת הקטינות והשיחות החדשות שדלפו: "הספורט הישראלי שיקף את חוסר הצדק ואת העקמת בעמוד השדרה של החברה הישראלית. אהובתי הירוקה, אני מחזיר את הצעיף. האדם לפני השחקן"
מערכת ice |  2
דור מיכה ועומר אצילי (צילום מאתר מכבי תל אביב, pixabay)
פרשת הקטינות, בה הכדורגלנים עומר אצילי ודור מיכה, שהיו אז שחקני מכבי תל אביב ונדדו בהמשך בעקבות הפרשה שנסגרה ללא כתב אישום אחרי שנודע כי הילדות שיקרו לגבי גילן כשאמרו שהן מעל גיל 15, נפתחה מחדש עם התכתבויות שנחשפו בחדשות 13.
אצילי כתב: "בטוח, ראיתי אותן על אמת. יודע מה נקבל". מיכה הגיב: "נראה לי שתי מטורפות...נגיד להן *** אחת לשנייה...הן יעשו הכל. מקווה שאני לא טועה באבחנה שלי". אצילי ענה: "בדרך, עשר דקות. יש אבקה?". מיכה הגיב: "לא, אמרה לי שאתה לא רוצה יאפס". אצילי: "לבנות לא. תארגן". מיכה: אין, מאוחר מדי".
 
אבי גרייניק, הקומיקאי שידוע כאוהד מכבי חיפה, אמר על הנושא המדובר: "הספורט הישראלי שיקף את חוסר הצדק ואת העקמת בעמוד השדרה של החברה הישראלית. היום שבו מכבי חיפה שלי שוב הוכיחה שיש כדורגל בישראל, זה גם היום שבו מואנס דאבור פרש מהנבחרת והיום שבו עומר אצילי הונף על הכתפיים. אתמול בבוקר הבן שלי שאל אותי "למה דאבור פרש?". כי יש לו ביצים לא להתנצל ציבורית באופן שיגרום לו להיות שבוי של החברה הגזענית בישראל. היום בבוקר הבן שלי שאל אחרת: "למה אצילי הונף על הכתפיים?". זה פחות בגלל שהייתה לו יומולדת, אלא בעיקר כי מכבי חיפה עוד לא גידלה ביצים".
 
גרייניק הוסיף: "נחזור לדאבור, בחסות אנשי ציבור יהודים שמתעלמים מעובדות ובוחרים בדעות, תו"כ התעלמות ממחקרים שערביי ישראל הם אזרחיות ואזרחים סוג ב', מישהו בכלל שאל את עצמו "איך זה מרגיש להיות ערבי-ישראלי שרוצה גם לייצג בגאווה את ישראל, וגם מה לעשות, באופן טבעי, להזדהות עם ערבים?". אתמול היה היום שבו אזרח סוג ב' זכה באפס תמיכה מההתאחדות, מבניון ומחזן, ואתמול היה לילה שחור שבו אצילי, אזרח סוג א', הורם על הכתפיים".
גרייניק סיכם: "יענק'לה, אני מעריץ גדול ומוקיר אותך על מפעל חייך בעיר שאני כל כך אוהב. אבל בינתיים, בינתיים עילאי (הבן שלי) ואני, מחזירים לך את הצעיף, כי אתה יודע - האדם לפני השחקן. ולך אהובתי הירוקה, אני רוצה לומר שאת קבוצה מופלאה והיסטורית. אבל בינתיים אני אראה אתכם רק מהבית, כי לשלם כסף למועדון שיניף ידיים באוויר כשאצילי ישים גול? לא אצלנו בבית".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שני פושעים שצריכים לשלם על פשעיהם
    אצילי 07/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דור מיכה מכוער מאד
    סגור
  • 1.
    פתחו בחקירה מחדש בגלל התכתבויות
    שמול 07/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה, מה חשבתם שהיה שם דיבור אחר, אדיוטים
    סגור