עסקי ספורט

מסי הכריע: זה המלון בחיפה בו ישהה במשחק בארץ?

מחיר הכרטיס למשחק מול מכבי חיפה מרקיע ויכול להגיע גם ל-12 אלף שקל, ואם בכל זאת תרצו לראות את כוכב העל שמגיע לארץ, הקבוצה נמצאת במו"מ מול אחד המלונות בעיר הצפונית - האם שם פריס סן ז'רמן וליונל מסי ישהו?
מערכת ice |  3
ליונל מסי (צילום פייסבוק/ ליונל מסי)
כוכבה של פריס סן ז'רמן, ליונל מסי, בדרך ארצה כבר בשבוע הבא וזאת לקראת המשחק מול מכבי חיפה - משחק שמסעיר את אוהדי הספורט בישראל עם הגעתו של כוכב העל. 
כזכור, אלופת המדינה, מכבי החיפה, עברה את שלבי ההכרעה לקראת שלבי הבתים בליגת האלופות והוגרלה לבית אטרקטיבי במיוחד עם שיבוצה יחד עם  פ.ס.ז' מצרפת, יובנטוס האיטלקית ובנפיקה ליסבון הפורטוגלית. מדובר בהגרלה קשה במיוחד אך כזאת שיכולה לספק רגעים בלתי נשכחים עבור קהל הקבוצה.
 
מכירת הכרטיסים בשיאה, כאשר כבר שבוע שעבר ביום חמישי, עם פתיחת הקופות למנויים - מחירי הכרטיסים בספסרות שברו שיאים: הכרטיס הזול ביותר שמצאנו אז היה בממוצע הקרוב ל-4,900 שקל ועד 12,222 שקל לכרטיס. פריז סן ז'רמן שיחקה בארץ גם לפני חודש וגם אז נצפה טירוף סביב מכירת הכרטיסים - אך לא ברמה הזו.
 
אז אם המחיר למשחק יקר לכם, אולי תנסו להגיע לבית המלון בו תלון הקבוצה ומסי. על פי מיינט חיפה, בכתבה של יצחק גולדשטיין היום (חמישי) המארחים שמודעים להיסטריה של האוהדים שומרים על איפול מוחלט אך ניתן להגיד שבמושבה הגרמנית בעיר הוא בטוח לא יהיה לאור היעדר אישור אכלוס מתאים למלון. מנהלי הקבוצה גם שללו אפשרות לסיורים בעיר. על פי חשיפה במיינט חיפה, ראשי הקבוצה העבירו את הדרישות שלהם לכמה מלונות גדולים בארץ, ואף היו במו"מ עם מלון דן כרמל - האם ההכרעה תגיע לשם?
 
שחקני מכבי חיפה בקמפיין לוולט. מן הארכיון
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    יותר מ500 ש"ח .לא שםעל אף קבוצה בעולם גי לטימטום . (ל"ת)
    מוטי 09/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    כרטיסים
    משה מחיפה 09/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אפשר להשיג שלושה לליגת האלופות0524740672
    סגור
  • 1.
    מלון דן
    קרן אמסלם 09/2022/11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מסי תקבלו 3
    סגור