עסקי ספורט

אוהד מכבי ת"א הותקף בבקבוק זכוכית ע"י אוהד מכבי חיפה

מזעזע: שעות ספורות לפני המשחק בין מכבי תל אביב למכבי חיפה באצטדיון סמי עופר בצאת שבת, אוהד מכבי ת"א הותקף באלימות רבה ובאמצעות שברי בקבוק זכוכית על ידי אוהדי מכבי חיפה
מערכת ice | 
אצטדיון סמי עופר (צילום: באדיבות דף הפייסבוק של מכבי חיפה) (צילום דף הפייסבוק של מכבי חיפה)
אלימות במשחקי הכדורגל בארץ ואפילו בעולם היא אינה בעיה חדשה ובלתי מוכרת, אך נוראית ושכיחה באותה המידה היא גם זו שמתחרשת מחוץ למגרש ואפילו טרם התחלת המשחק. זו בדיוק ההתנהגות שצפו בה אוהדי מכבי חיפה ומכבי תל אביב בסמוך לאצטדיון סמי עופר בשעת הצהרים המאוחרת היום, כאשר אוהד מכבי ת"א הותקף על ידי קבוצת אוהדי מכבי חיפה.
המקרה המקומם התרחש כאמור בחיפה שעות ספורות טרם המשחק שעתיד להתחיל בשעה 20:30. על פי תיעוד מצולם ועדויות מן הנוכחים בזירה, מסתמן כי קבוצה גדולה של אוהדי מכבי חיפה, לבושים בשחור, הלכו מאחורי שני אוהדים תמימים ולא מודעים של מכבי תל אביב בחניון של האצטדיון.
 
שניות ספורות לאחר מכן עטו אוהדי מכבי חיפה על אוהדי מכבי ת"א ופצעו אחד מהם בראש עם שברי בקבוק זכוכית. כוחות המשטרה הוזעקו למקום ועצרו חשוד במעשה אלימות זה, נער בן 19 תושב חוסן, ולאחר מכן נעצר אדם נוסף בחשד למעשה אלימות נוסף במקום. הפצוע פונה לבית החולים רמב"ם לקבלת טיפול עקב חבלת הראש הקשה שקיבל. 
גורמי קבוצת מכבי חיפה הגיבו על המקרה ואמרו שהם מגנים כל סוג של אלימות כזו ואחרת וכי הם קוראים לאוהדים שלהם לנהוג בסבלנות. מצד המשטרה נמסר כי הכוחות ימשיכו לעשות הכול על מנת למצות את הדין עם אלו המבצעים עבירות אלימות מסוג זה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה