עסקי ספורט

החוזה של ליאו מסי עם סעודיה נחשף: "מכר נשמתו לשטן"

ליאו מסי קיבל מערב הסעודית הצעה להיות הפרזנטור שלה בתחרות על אירוח משחקי מונדיאל 2030, זאת אחרי שרונאלדו דחה הצעה על סך 5 מיליון פאונד, כאשר לארגנטינאי הוצע פי חמישה יותר. יסכים?
מערכת ice |  8
ליונל מסי (צילום מתוך האינסטגרם)
ליאו מסי עלה היום (שלישי) לדשא עם משחקה הראשון של נבחרת ארגנטינה מול נבחרת ערב הסעודית במונדיאל שמתקיים בקטאר, וציפה לנצח את המשחק ה"קל" על הנייר, אך לצערו הדברים נראו אחרת לגמרי ולמרות שכבש שער מוקדם בפנדל, ארגנטינה הפסידו 2:1 וספגו מכה קשה מאוד.
ב"אתלטיק" חשפו היום פרטים מעניינים במיוחד על החוזה של "הפרעוש" עם ערב הסעודית, שמתחרה על אירוח המונדיאל ב-2030. כידוע, המונדיאל הבא יערך ב-2026 בארה"ב, קנדה ומקסיקו, כאשר מקום האירוח של מונדיאל 2030 עדיין לא נקבע. בעקבות העובדה שהחל מ-2026 המונדיאל יגדל ל-48 נבחרות, ההצעות לאירוח מתקיימות כעת בשיתוף בין שלוש מדינות - כאשר למונדיאל בעוד שמונה שנים נרשמה עד כה הצעה רשמית אחת של ספרד, פורטוגל ואוקראינה.
 
בנוסף, שתי הצעות נוספות אמורות להיות רשמיות בקרוב. הראשונה בשיתוף של שלוש מדינות דרום אמריקאיות - ארגנטינה, אורוגוואי ופרגוואי. השנייה של ערב הסעודית, מצרים ויוון. על פי הדיווח, למרות שארגנטינה אמורה להתחרות עם סעודיה על אירוח המונדיאל, מסי הולך לעזור לסעודיה לקדם את העניין אחרי שחתם איתם על חוזה שעדיין לא נחשף. 
באנגליה דיווחו שכריסטיאנו רונאלדו דחה הצעה של למעלה מ-5 מיליון פאונד לקדם את תיירות ערב הסעודית. עם זאת, גורמים מסויימים סיפרו ל"אתלטיק" על כך שההצעה למסי גבוהה פי כ-5 מאשר השכר השנתי שהוצע לרונאלדו. שאלת מרכזית שנשאלת בקשר לחוזה של מסי עם ערב הסעודית נוגעת לפגיעה, כך לפי רבים, של המדינה בזכויות אדם, זכויות האישה וזכויות הקהילה הלהט"בית.
חאליד אל-ג'אברי הוא סעודי שאחיו כלואים בעקבות מה שהוא מכנה "קלפי מיקוח" כדי להפעיל לחץ על אביו, קצין מודיעין סעודי לשעבר, שפועל נגד השלטון: "השליטים של המדינה מנסים לנרמל את המדינה והשגרירות של מסי עוזרת לזה. כולם אוהבים אותו, הוא אלוהים במובני הכדורגל. לא אכפת לי ששחקנים כמו מסי ישחקו בקבוצה סעודית כי אני לא חושב שאוהדי הכדורגל צריכים להיענש על מה שעושה השלטון במדינה. הבעיה שלי היא שמסי הופך לכלי עבור הסעודים, הוא מוכר את נשמתו לשטן".
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    הלוואי אצלנו היה מסודר כמו בסעודיה
    איל 12/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מכר נשמתו לשטן עאלק
    סגור
  • 7.
    למספר 6 אתה אפס מאופס שלא מבין כלום בכדורגל
    דוד 12/2022/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    של נעליך מעל רגליך כשאתה מדבר על מסי יא סמרטוט שלא יגיע לאלפית ממה שעשה. כולך שקרים מרמה והונאה. מסי הוכיח פעם אחר פעם לדבילים כמוך כצה הוא גדול בהשפעה והנוכחות שלו על המגרש . לך תעשה חמוצים קשקשן
    סגור
  • 6.
    הקטן הזה הוא השטן בהתגלמותו.
    ותיק במגרש 12/2022/05
    הגב לתגובה זו
    1 5
    קיבל את פרס מצטיין המונדיאל בטורניר בו הקיא ושלשל והוכיח שאינו שייך לענקי המשחק בעזרת שוחד של אדידס לבלאטר. חיסל את ברסה כלכלית בחירות שרמסה את המועדון. שותף פעיל בתרמית הגדולה בהיסטורייית הכדורגל במימון אדידסעל הניסיון לשכתב את ההיסטוריה ולהפוך אטתו לגדול מכולם. שקר עלוב וגס. מי שראה את המלך פלה ואת מראדונה יודע שמסי לא מגרד להם את פקקי הסוליה.
    סגור
  • 5.
    כך
    בדיוק 12/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עלוב ביותר מבחינתו עם יסכים !!!
    סגור
  • 4.
    די עם השטות של "זכויות להטבים"
    תוהה 12/2022/03
    הגב לתגובה זו
    5 1
    יש המוני בני אדם שזכויותיהם, האמיתיות, צריכות תשומת לב ציבורית לפני הקבוצה הקטנה, הצעקנית וחסרת הכבוד (לעצמה, למציאות ולנו ).
    סגור
  • 3.
    כמה שזה שקוף (ל"ת)
    המונדיאל הזה מכור 12/2022/02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 2.
    המונדיאל הבא בישראל
    השני מהאמצע 11/2022/29
    הגב לתגובה זו
    4 2
    ישראל ומדינות המפרץ יארחו את המונדיאל שסמלו העיקרי יהיה 'שלום'
    סגור
  • 1.
    מסי
    י. 11/2022/28
    הגב לתגובה זו
    5 1
    לנגד עיני עומדת דמותו של הילד דניאל טרגרמן הי"ד, לבוש בחולצה כזו שמסי לובש, שנרצח בצוק איתן, שקטאר הארורה ממנה את קבוצתו במקביל למימון החמאס.
    סגור