עסקי ספורט

רונאלדו בדרך לסעודיה? זכה להצעה מפתה של מאות מיליונים

קבוצת אל נאסר הסעודית הציעה לכריסטיאנו רונאלדו חוזה לשלוש שנים על סך של 225 מיליון דולר. הסעודים מאמינים שרונאלדו יצטרף לאחר המונדיאל

מערכת ice | 
כריסטיאנו רונאלדו (צילום אינסטגרם)
כריסטיאנו רונאלדו קיבל הבוקר (ראשון) הצעה לשלוש שנים מקבוצת אל נאסר הסעודית. לפי פרסומים בתקשורת הפורטוגלית הסעודים הציעו לרונאלדו 75 מיליון דולר לעונה (225 מיליון לשלוש שנים). מתוך כך הסעודים מקווים כי רונאלדו יקבל את ההצעה ויצטרף לאל נאסר מייד לאחר המונדיאל.
למעשה כיום רונאלדו הוא שחקן חופשי ולא נמצא תחת אף חוזה. זאת לאחר שקבוצתו האחרונה -מנצ'סטר יונייטד, הודיעה כי בעקבות הריאיון השנוי במחלוקת הכוכב יעזוב את הקבוצה. למעשה זו לא ההצעה הראשונה שאל נאסר הסעודית מגישים לפורטוגלי, אך לפי פרסומים מדובר בהצעה הגבוה ביותר.
 
מקורבים לכוכב הבהירו כי כל ההצעות שהוצעו על ידי קבוצות מהמזרח התיכון נדחו בעקבות המונדיאל הקרב מכיוון שרונאלדו העדיף לשחק ברמות הגבוהות ביותר בהכנה למשחקי אליפות העולם. כעת הסעודים מקווים כי לאחר המונדיאל רונאלדו יגיע לריקוד האחרון של הקרירה שלו בערב הסעודית.
כך או אחרת, רונאלדו רשם היסטוריה כשכבש עבור נבחרתו במשחק נגד גאנה (3:2 לפורטוגל) ובכך הפך לשחקן הראשון אי פעם שכבש בחמישה מונדיאלים שונים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה