עסקי ספורט

נועה קירל כובשת את אמריקה: הביקור היוקרתי נחשף

נועה קירל לקחה הפסקה  והלכה יחד עם מספר חברים לבילוי ספורט נפלא כשהגיעה למשחק NBA בלוס אנג'לס, של קבוצת לוס אנג'לס לייקרס. צפו בתיעוד
מערכת ice |  1
נועה קירל (צילום אינסטגרם/ נועה קירל)
נועה קירל חווה את השנה המדהימה ביותר בחייה. כוכבת הפופ הצעירה, כבשה את פארק הירקון באחת מההופעות הגדולות והמוצלחות ביותר שהיו בישראל אי פעם, נבחרה לייצג את ישראל באירוויזיון 2023 שיתקיים בבריטניה ולאחרונה אף כיכבה בטקס ה-MTV המסורתי בגרמניה.
אמש (שלישי) קירל לקחה הפסקה מהכל והלכה יחד עם מספר חברים לבילוי ספורט נפלא כשהגיעה למשחק NBA בלוס אנג'לס, של קבוצת לוס אנג'לס לייקרס המקומית. קירל תפסה משחק נפלא, כאשר הסתיים בדרמה ענקית כשמינסוטה ניצחה 115:1116 דרמטי את הלייקרס.
 
קירל העלתה סטורי לחשבון האינסטגרם שלה בו היא נכנסת לאולם יחד עם חבריה כשהם הולכים אל עבר השורות הראשונות באולם. כזכור, לאחרונה דווח כי הוועד הרשמי של האירווזיון הודע על שינוי דרמטי וראשון מסוגו בשיטת ההצבעה בשלביה הראשונים של התחרות.  מהתחרות הקרובה הקהל בלבד הוא זה שיכריע מי עולה מחצאי הגמר וללא התערבות של השופטים. כמו כן, גם כלל המדינות בעולם יוכלו כעת להצביע בכל שלב אך יחדיו הן ייחשבו כמדינה אחת. יש לציין כי השופטים כן יכריעו יחד עם הקהל מי יהיה המנצח בגמר. 
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כלומניקית
    ירו 11/2022/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה זה כובשת כל המארינס בעיקבות הרקדנית ליגה. ג הזו תנחתי כלומניקית
    סגור