עסקי ספורט

ליאו מסי ושוער פולין התערבו במהלך המשחק: מי ניצח?

נבחרת ארגנטינה זכתה אמש בפנדל במהלך המחצית הראשונה נגד נבחרת פולין. וויצ'ך שצ'סני חושף כי לפני השריקה על הפנדל התערב עם ליאו מסי 
מערכת ice | 
ליאו מסי (צילום טוויטר)
שוער נבחרת פולין, וויצ'ך שצ'סני, חושף – התערבתי עם ליאו מסי. אז על מה השניים התערבו? האם השופט במשחק ייתן פנדל לזכותה של ארגנטינה. שצ'סני טען שלא, מסי טען שכן. אז אולי שצ'סני הפסיד בהתערבות, אבל כן הצליח לעצור את הפנדל.
"דיברנו לפני הפנדל ואמרתי לו שאני מתערב איתו על 100 יורו שהשופט לא ייתן לו פנדל", סיפר השוער ל-TV2. "אז אני הפסדתי בהתערבות מול מסי". במהלך המחצית הראשונה כדור רוחב שעלה לרחבה הפולנית נגמרה בנגיחה לא טובה של מסי החוצה. השופט, שקיבל איתות מה-VAR פנה לבדוק את האירוע בו היה מגע בין השוער לשחקן והשניים ניצלו את ההזדמנות להתערב.
 
החלטתו המוזרה של השופט לשרוק לפנדל לטובת ארגנטינה, נגמר כאמור בעצירתו של השוער הפולני, אך בסופו של משחק ארגנטינה ניצחה 0:2 את פולין ועלתה מהמקום הראשון. למזלה של פולין, עצירתו של שצ'סני עזרה לפולין לעלות לשלב שמינית הגמר מהמקום השני בזכות הפרש שערים של אחד.
השוער אמר כי למרות שמסי לא זקוק לכסף הוא ידאג לשלם לו ואף סיכם ב"אני לא יודע אם מותר (להתערב) במונדיאל – אני כנראה הולך להיות מושעה בעקבות כך! אבל לא ממש אכפת לי כרגע".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה