עסקי ספורט

כוכב ה-UFC הישראלי נגד קניה ווסט: "מוזמן לבוא לפגוש אותי"

תן לוי, כוכב ה-UFC הישראלי, תקף במסיבת עיתונאים אחרי הניצחון שלו את קניה ווסט: "אם יש לך בעיה איתי או עם העם שלי, מוזמן לבוא לפגוש אותי"
מערכת ice | 
נתן לוי (צילום טוויטר)
קניה ווסט עומד בפני מתקפה רחבה בתקופה האחרונה אחרי שהתבטא בצורה אנטישמית ומזעזעת גם נגד השחורים באמריקה וגם כמובן נגד יהודים. אחרי שחטף מכל עבר, נראה שווסט צריך להיזהר.
נתן לוי, כוכב ה-UFC הישראלי, ניצח אמש (שבת) אחרי שלושה סיבובים את גנארו ואלדס המקסיקני, ורשם ניצחון שני ברציפות ב-UFC. לאחר הקרב הגיע לוי אל מסיבת העיתונאים של הארגון וכשנשאל לגבי סאגת קניה ווסט והציטוטים שסיפק בנוגע ליהודים, הישראלי סיפק תשובה מוחצת: "אני חושב שהחיים קצרים מידי כדי לשנוא. אז לכל השונאים, באסה לכם, אני מרחם עליכם. מעבר לזה, קניה ווסט, אם יש לך בעיה איתי או עם העם שלי, מוזמן לבוא לפגוש אותי".
 
לוי נשאל גם על העלייה בציוצים ופוסטים אנטישמיים מאז האמירות של ווסט ועל כך אמר: "תאמין לי, אני מודע לזה. אני מקבל הודעות "נפלאות" ברשתות החברתיות כל הזמן. אני יהודי, זה מה שאני וככה נולדתי. אני גאה בזה ואני אלחם עבור זה, עבור העם שלי במתומן, או איפה שצריך. אני לא אקבל אנטישמיות, או גזענות, לא סביבי. אל תתבריינו לידי, או שאני אמצא אתכם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה