עסקי ספורט

הפועל תל אביב בדרך לבעלות חדשה: קבוצת הרכישה בהודעה דרמטית

הפועל תל אביב הודיעה כי בדיקת הנאותות של קבוצת הרכישה האמריקאית בראשות האחים מינצברג הסתיימה, וכי עד חודש מרץ תצא ההודעה הסופית לגבי הבעלים המיועדים של האדומים
רעי שני | 
הפועל תל אביב (צילום פלאש 90)
הפועל תל אביב נמצאת בעונה מזעזעת. כשהיא רחוקה רק נקודה מהמקום המוביל לליגה השנייה בתום העונה, האדומים יפגשו מחר (שבת) את היריבה העירונית מכבי תל אביב לדרבי הגדול, כאשר האדומים ללא ספק בכוננות ספיגה.
היום, הגיעו חדשות מעט טובות לאוהדים האדומים, כאשר קבוצת הרכישה האמריקאית בבעלותם של האחים מינצברג, סיימה את בדיקת הנאותות ועשויה להשלים את רכישת המועדון כבר בחודש מרץ הקרוב.
 
בהודעת המועדון שיצאה מטעם הפועל תל אביב נכתב: "קבוצת הרכישה הודיעה לבעלי המועדון, באמצעות עורך דינם, כי בדיקת הנאותות שערכו הסתיימה ועברה בהצלחה - וכעת הם מתכוונים להתקדם לקראת השלמת העברת הבעלות. בהודעה נכתב כי השלב האחרון של התהליך (מעבר ואישור נספחים להסכם) יסתיים בחודש הקרוב והצפי הוא שבתחילת מרץ העסקה תושלם סופית ורשמית".
כזכור, קבוצת הרכישה האמריקאית הראתה רצינות רבה כאשר החליטה לבצע את בדיקת הנאותות, שעלתה להם כחצי מיליון שקלים. כעת, בדיקת הנאותות כאמור הסתיימה ואם הכל יילך כשורה והם אכן יודיעו במרץ על הרכישה הסופית, לאדומים יהיו בעלים חדשים החל מהקיץ הקרוב כשהאוהדים המסורים כבר לא יכולים יותר לחכות שההנהלה הנוכחית, בראשה עומדים האחים איציק ושרון ניסנוב, תעזוב את המועדון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה