עסקי ספורט

הטוטו נותן חסות לגראנד סלאם הג'ודו שיחל בחמישי בתל אביב

הטוטו יתמוך גם השנה בתחרות הגראנד סלאם בג'ודו שתיפתח ביום חמישי הקרוב בהיכל שלמה בתל-אביב. יו"ר הטוטו שבתאי צור: "הזדמנות לקהל הישראלי לפגוש במיטב הספורטאים"
מערכת ice | 
שגיא מוקי אלוף העלם בגודו (צילום GettyImages)
ביום חמישי תיפתח בהיכל שלמה בתל אביב תחרות הגראנד סלאם בג'ודו, מהיוקרתיות והחשובות בענף הג'ודו העולמי. הטוטו יהיה גם השנה בין נותני החסות לתחרות. גם לטורניר המאסטרס, שהיה בירושלים לפני כחודשיים, נתן הטוטו חסות, כחלק מעידוד הבאת תחרויות ספורט בינלאומיות יוקרתיות לישראל.
גרנד סלאם תל אביב הוא חלק מסדרת תחרויות הגראנד סלאם בסבב העולמי של איגוד הג'ודו הבינלאומי (IJF). ב-7 בנובמבר 2018, אישר איגוד הג'ודו העולמי את קיומן של לפחות שתי תחרויות גרנד פרי בתל אביב. בשנתיים הראשונות נערכה התחרות כגרנד פרי, ובשנה השלישית הוחלט לשדרג את התחרות לאחת מתחרויות הגרנד סלאם של הסבב העולמי - תחרות ג'ודו יוקרתית יותר אשר מעניקה ניקוד גבוה יותר.
 
את ישראל ייצגו בגברים: (עד 60 ק"ג)- ים וולצ'ק ומתן קוקלייב, 
עד 66 ק"ג- ברוך שמאילוב, טל פליקר.
עד 73 ק"ג- טוהר בוטבול, עידו לוין.
עד 81 ק"ג- שגיא מוקי, יפתח בדש.
עד 90 ק"ג- לי קוכמן, גיא גורביץ.
עד 100 ק"ג- פיטר פלצ‘יק. 
מעל 100 ק"ג- סרפים קומפנייץ.
נשים: עד 48 ק"ג- שירה ראשוני, תמר מלכה.
עד 52 ק"ג- גפן פרימו.
עד 57 ק"ג: תמנע נלסון לוי.
עד 63 ק"ג: גילי שריר, ענבל שמש, וכרם פרימו.
עד 70 ק"ג: מאיה גושן, מאיה קוגן.
עד 78 ק"ג: ענבר לניר.
מעל 78 ק"ג- רז הרשקו, יולי מישינר.
יו"ר הטוטו, שבתאי צור: "הטוטו גאה להיות בין נותני החסות לטורניר הגראנד סלאם היוקרתי שמתקיים גם השנה בתל אביב, ונחשב לאחד מהאירועים החשובים בעולם הג'ודו. הטורניר מהווה הזדמנות מיוחדת לקהל הישראלי לפגוש מקרוב במיטב ספורטאי הג'ודו מהארץ ומהעולם. אני מאחל הצלחה רבה לחברי וחברות הנבחרת הישראלית".  
מנכ"ל הטוטו, מאיר ברדוגו: "הטוטו רואה זכות גדולה להיות שותף בהבאת תחרויות ספורט יוקרתיות לישראל כדוגמת טורניר הגראנד סלאם. אני מזמין את הקהל הרחב להגיע לגני התערוכה כדי לעודד את הספורטאים הישראלים בימי התחרות, וליהנות מחוויה ספורטיבית בינלאומית בלתי נשכחת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה