עסקי ספורט

אולם ספורט חדש נחנך: זו העיר שהשתדרגה ב-7 מיליון שקל

אולם ספורט למגרש כדורעף, עם שוליים של 3.0 מ' בהיקף המגרש עם עמדת מזכירות בצד המושבים, מלתחות ושירותי קהל, מחסן, משרד בממ"מ, אולם חוגים בשטח של 95 מ"ר ו-102 מקומות ישיבה כולל לנכים נחנך בבית הספר עופרים בשכונת הר חומה בירושלים
מערכת ice |  1
מרכז טוטו פיס לקהילה ולספורט (צילום מפעל הפיס)
בבית הספר 'עופרים' בשכונת הר חומה נחנך לאחרונה אולם ספורט חדשני. מדובר במבנה חד־קומתי הכולל בתוכו אולם ספורט למגרש כדורעף, עם שוליים של 3.0 מ' בהיקף המגרש עם עמדת מזכירות בצד המושבים, מלתחות ושירותי קהל, מחסן, משרד בממ"מ, אולם חוגים בשטח של 95 מ"ר ו-102 מקומות ישיבה כולל לנכים.
כמו כן, ישנה גישה תקינה לנכים לאולם, מז"א באולם ובחדרי הספח, והמתקנים הבאים: שני סלים ראשיים וארבעה סלים צדדיים עולים ויורדים חשמלית, עגינה לעמודי כדורעף וסולמות שוודיים – וכל זה מתוך מטרה לספק מענה הולם לצרכי הספורט ולקדם את רווחתם של כלל הילדים והבוגרים בעיר.
 
הקמת אולם ההתעמלות בעיריית ירושלים התאפשרה הודות לסיוע בעלויות ההקמה שניתנו על ידי הרשות המקומית ומפעל הפיס כאשר העלות הכוללת של הפרויקט עומדת על למעלה משבעה מיליון שקל
עירית בן מנחם, מנהלת מחלקת מבנים במפעל הפיס: "מפעל הפיס גאה להיות שותף בהקמת אולם ספורט חדשני גדול ומרווח, אשר עתיד לשרת את תלמידי בית הספר במסגרת שעות לימודיהם, וכן את כלל הקהילה, בשעות אחה"צ, לצורך פעילויות ספורט וחוגים. אנחנו מודים לרשות המקומית ולעומד בראשה על שיתוף הפעולה הפורה, וכן גם בשותפות למימון הפרויקט. אנו מאחלים הצלחה רבה בהפעלת האולם ונמשיך לפעול יחד עם הרשות למען רווחתם של התושבים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תבורכי ארצות-הברית של אמריקה
    טדי קולק 03/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בהצלחה רבה לירושלים ולביתר ירושלים
    סגור